Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Ofis sekreteri olarak giyinirken şu unsurlara dikkat edilebilir:
- Uygunluk 3. Çalışılan sektör ve şirket kültürüne uygun giyinmeye özen gösterilmelidir 3.
- Profesyonellik 3. Dikkat dağıtıcı ve aşırı iddialı kıyafetlerden kaçınılmalı, kıyafetler temiz, ütülü ve düzgün olmalıdır 3.
- Konfor 3. Gün boyu rahat hareket etmeyi sağlayacak ve kendini iyi hissettirecek kıyafetler seçilmelidir 3.
- Kişisel tarz 3. Ofis kurallarına uygun giyinirken kişisel tarzı yansıtan detaylar eklenebilir 3.
Önerilen bazı parçalar:
- Etek 13. Uzun etekler, özellikle saten midi etekler, zarif ve feminen bir görünüm sağlar 3. Kareli veya çizgili etekler, ofis şıklığı için daha uygundur 1.
- Elbise 13. Kabarık, dekolteli ve iddialı elbiselerden kaçınılmalı, düz renk ve sade tasarımlar tercih edilmelidir 13.
- Gömlek 13. Hava alan yapıda, terletmeyen gömlekler seçilmelidir 1. Genellikle beyaz gömlekler tercih edilse de iş ortamına uygun farklı renkler de kullanılabilir 1.
- Pantolon 13. Kumaş pantolonlar, resmi ve günlük kombinler için uygundur 3.
Aksesuar seçiminde ise büyük ve dikkat dağıtıcı parçalar yerine, zarif ve abartısız takılar tercih edilmelidir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: