Buradasın
Calvin Klein reklamlarında neden 90lar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Calvin Klein reklamlarında 90'ların öne çıkmasının birkaç nedeni vardır:
- Grungy Estetik: 90'larda Calvin Klein, cK serisini piyasaya sürerek daha genç ve hip bir kitleye hitap etti 1. Bu seri, grunge müzik hareketinin düşük anahtarlı, dağınık saç ve tek renkli spor giyim tarzını yansıtıyordu 1.
- Uniseks Ürünler: 1994 yılında Calvin Klein, cinsiyetsiz bir parfüm olan CK One'ı piyasaya sürdü 3. Bu ürün, cinsiyet sınırlarını aşan ve geleneksel kurallara meydan okuyan bir imaj yarattı 3.
- Nostalji: 2014 yılında, marka, eski reklamlarını yeniden canlandırarak hem eski müşterilerine nostalji yaşattı hem de genç nesile markasını tanıttı 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: