Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Adidas logosunun değişmesinin birkaç nedeni vardır:
- 1971'de Trefoil Logosu: Adidas, 1971'de yonca şeklindeki logoyu tanıttı 12. Bu logo, ürünlerin satıldığı kıtaları temsil eden üç yapraktan oluşuyordu ve markanın pop kültürüne uyum sağlamasına yardımcı oldu 1.
- 1997'de Yeniden Tasarım: 1997 yılında, Adidas AG'nin küresel kreatif direktörü Peter Moore, üç çizgili logoyu yeniden tasarladı ve bu logo tüm ürün gamında kullanılmaya başlandı 3.
- Performans ve Stil Ayrımı: 2002 yılında, Adidas ürünleri için üç farklı logo kullanılmaya başlandı: üç barlı logo performans ürünlerini, yonca logosu Originals serisini ve dünya şeklindeki logo ise Sport Style serisini temsil etti 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: