Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Adidas logosunun değişmesinin birkaç nedeni vardır:
- Kuruluş felsefesi ve marka kimliği: Adidas, büyüme ve şirket felsefesini yansıtmak için logosunu günceller 14.
- Ürün çeşitliliğini yansıtma: Farklı müşteri segmentlerine hitap etmek için çeşitli logolar kullanılır; örneğin, "Originals" ürünleri için yonca yaprağı logosu (trefoil) ve spor odaklı ürünler için dağ logosu tercih edilir 45.
- Modernleşme ve güncel kalma: Değişen moda ve dünya trendlerine uyum sağlamak amacıyla yeni logolar eklenir 4.
- Güçlü imaj ve strateji: 2006 yılında, ürünleri tek bir isim altında toplamak ve markanın güçlü imajını yansıtmak amacıyla yeni bir logo tasarımı yapılmıştır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: