Buradasın
Squid Gamedeki oyun alanları nasıl tasarlandı?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Squid Game'deki oyun alanları çeşitli tasarım unsurlarıyla dikkat çekmektedir:
- Yatakhane: Yarı okul yurdu, yarı hapishane avlusu gibi düzenlenmiş, çok katlı ranzalar ve tribünler içermektedir 15. Bu alan, oyuncuların birey olmaktan çıkıp oyuncak gibi görülmelerini simgelemektedir 1.
- Merdivenler: M.C. Escher'in "Relativite" eserinden ilham alınarak tasarlanmış, labirenti andıran merdivenler, oyunculara yön ve yerçekimi hissini kaybettirecek bir rahatsızlık uyandırmaktadır 15.
- "Kırmızı Işık Yeşil Işık" Avlusu: Terracota çatılı kulübeler ve sahte gökyüzü kaplamasıyla Truman Show'daki dünyayı andırmaktadır 1. Bu alanda devasa bir robot bebek yer almakta ve gözetleme aygıtlarını çağrıştıran kameralarla donatılmıştır 15.
- Dalgona Oyun Alanı: Büyük boy kaydıraklar, salıncaklar ve tırmanma kafesleriyle dolu, çocuklukla ilişkili nostaljik huzur duygularını provoke eden bir alandır 1.
- Bekleme Salonu: Zaha Hadid'in Haydar Aliyev Kültür Merkezi veya Santiago Calatrava'nın Dünya Ticaret Merkezi Aktarma Noktası'nı andıran kıvrımlı duvarları ve aydınlatmasıyla dikkat çekmektedir 1.
- Cam Köprü: Temperli cam panellerden oluşan, yanıp sönen ışıklarla donatılmış bir tiyatroyu andıran bir alanda asılıdır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: