• Buradasın

    Hedef kitle analizi için kullanılan istatistiksel yöntemler nelerdir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Hedef kitle analizi için kullanılan bazı istatistiksel yöntemler:
    • Google Analytics ve benzeri araçlar 135. Web sitesi ziyaretçilerinin demografik özellikleri, ilgi alanları ve coğrafi konumları gibi verileri analiz eder 15.
    • Anketler ve odak grupları 145. Müşteri geri bildirimleri ve beklentileri hakkında bilgi toplar 15.
    • Sosyal medya analizleri 145. Sosyal medya platformlarındaki kullanıcı verilerini inceleyerek hedef kitlenin ilgi alanları ve davranışları hakkında bilgi verir 45.
    • Büyük veri analitiği 4. Geniş veri setlerini analiz ederek hedef kitlenin davranışlarını ve eğilimlerini ortaya çıkarır 4.
    • Kohorts analizi 3. Kullanıcıların zaman içindeki davranışlarını inceleyerek, yeni kullanıcıların ürünü kullanmaya devam edip etmediğini ve ne kadar gelir kazandırdığını anlamaya yardımcı olur 3.
    Ayrıca, pazar araştırması, demografik analiz, coğrafi analiz, psikografik analiz ve davranışsal analiz gibi yöntemler de hedef kitle analizinde kullanılan istatistiksel yöntemler arasında yer alır 24.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: