Buradasın
Ziraat İnternet Şubesi'ne giriş yapamıyorum ne yapmalıyım?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Ziraat İnternet Şubesi'ne giriş yapamıyorsanız aşağıdaki adımları deneyebilirsiniz:
- İnternet Bağlantınızı Kontrol Edin: Diğer sitelere de bağlanabiliyorsanız, internet bağlantınızda bir sorun olabilir 12.
- Modemi Yeniden Başlatın: Modeminizi yeniden başlatarak yeni bir IP adresi almayı deneyin 1.
- Uygulama Verilerini Temizleyin: Telefonunuzun ayarlarından Ziraat Mobil uygulamasının verilerini temizleyerek tüm ayarları sıfırlayın 12.
- Uygulamayı Güncelleyin: App Store veya Google Play Store'dan uygulamanın en son sürümünü yükleyin 25.
- İşletim Sistemini Güncelleyin: Telefonunuzun işletim sistemini güncelleyin 2.
- Müşteri Hizmetleriyle İletişime Geçin: Sorun devam ederse, Ziraat Bankası'nın müşteri hizmetleri ile iletişime geçin 23.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: