Buradasın
Trendyol'da şifremi değiştiremiyorum ne yapmalıyım?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Trendyol'da şifre değiştirme işlemi yapılamıyorsa aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Trendyol giriş sayfasına gidilir ve "Şifremi Unuttum" yazısına tıklanır 3.
- Mobil veya internet fark etmeden kullanıcı bölümüne tıklanır 3.
- Trendyol şifremi unuttum bölümüne girilir ve hesap için kullanılan mail adresi yazılır 3.
- E-posta adresinin doğru olduğundan emin olduktan sonra, e-postaya gelen şifre sıfırlama adresine giriş yapılır 3.
- E-posta adresinin yanlış olması halinde mail herhangi bir şekilde gelmez 3.
- E-posta adresine girilir ve gelen maildeki "Şifremi Unuttum" kısmına link bağlantısı ile girilir 3.
- Yeni bir şifre koyulur, mutlaka yazılan şifre bir yere kaydedilir 3. Seçilecek şifrenin en az yedi harfli ve rakamlı olması gerekir 3.
- Kaydet simgesine tıklanır 3.
- Yeni şifre ile hesaba giriş yapılır 3.
Eğer şifre sıfırlama işlemi yapılamıyorsa, Trendyol üyeliği tekrar açılabilir 3.
Ayrıca, Trendyol'un "Yardım" bölümünden destek talep edilebilir 3.
Trendyol müşteri hizmetleri numarası: 0850 258 5 800 4.
Trendyol uygulaması üzerinden "Hesabım" > "Trendyol Asistan" simgesine tıklayarak uzman müşteri temsilcilerine ulaşılabilir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: