• Buradasın

    Trendyol'da müşteri temsilcisi ne zaman gelir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Trendyol müşteri temsilcisine 7/24 erişilebilir 3.
    Telefonla destek için:
    • Trendyol çağrı merkezi numarası: 0 212 331 0 200 35.
    • Hizmet saatleri: Hafta içi ve hafta sonu 08:30 - 00:00 3.
    Dijital destek için:
    • Trendyol Asistan üzerinden destek alınabilir 13.
    • Hizmet saatleri: 7/24 erişilebilir 3.
    Destek sistemleri daha çok dijital asistan ve yardım merkezi üzerinden çalışmaktadır 3.

    Konuyla ilgili materyaller

    Trendyol'da müşteri temsilcisi ile nasıl görüşebilirim?

    Trendyol müşteri temsilcisi ile görüşmek için 0212 331 0 200 numaralı çağrı merkezini arayabilirsiniz. Çağrı merkezinde sırasıyla şu tuşlamaları yaparak doğrudan müşteri temsilcisine bağlanabilirsiniz: Siparişler için 2 tuşuna basın. Ücret iadesi işlemleri için 3 tuşuna basın. Teslimat numarası için 555555 tuşlayın (6 kez). Müşteri temsilcisine bağlanmak için \ tuşuna basın. Trendyol müşteri hizmetleri, hafta içi ve hafta sonu 08.30 - 24.00 saatleri arasında hizmet vermektedir. Ayrıca, Trendyol web sitesi üzerinden "Trendyol Canlı Yardım Destek" ile iletişime geçerek de sorunlarınızla ilgili destek alabilirsiniz.

    Trendyol saat 12'den sonra verilen siparişler ne zaman gelir?

    Trendyol'da saat 12'den sonra verilen siparişlerin ne zaman teslim edileceği, siparişin verildiği güne ve kargo teslimat sürelerine bağlıdır. Hafta içi ve Cumartesi günleri 09:00 - 18:00 saatleri arasında verilen siparişler, aynı gün içinde veya en geç bir sonraki iş günü kargoya verilir. Pazar günleri ve resmi tatillerde verilen siparişler, sonraki ilk iş gününde kargoya teslim edilir. Kargo teslimat süresi, ürünün bulunduğu bölgeye göre değişiklik gösterebilir: 0-600 km mesafeye kadar olan gönderiler, minimum 1 iş günü, maksimum 4 iş gününde teslim edilir. 600-1200 km mesafe arası gönderiler, minimum 2 iş günü, maksimum 6 iş gününde teslim edilir. Yoğun dönemlerde teslimat sürelerinde değişiklik yaşanabilir.