Buradasın
TEB'e giriş yapamıyorum ne yapmalıyım?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
TEB'e giriş yapamamanız durumunda aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
- Parola alma veya yenileme: TEB'in internet sitesinde "Parola Al/Unuttum" bölümünden yeni bir parola oluşturabilirsiniz 1.
- Müşteri hizmetleri desteği: 0850 200 0 666 numaralı TEB Telefon Şubesi'ni arayarak yardım alabilirsiniz 15.
- Teknik destek: Eğer giriş sorunu teknik bir hatadan kaynaklanıyorsa, uygulamanın daha sonra tekrar açılması denenebilir 3.
Ayrıca, CEPTETEB Mobil uygulamasında "Telepati Canlı Destek" üzerinden müşteri danışmanıyla canlı yazışarak da destek alabilirsiniz 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: