Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Stand boyutları, satılacak ürünün türüne ve sergileme alanının büyüklüğüne göre değişiklik gösterir 12.
Bazı stand boyutları:
- Tezgahüstü standlar: Kırtasiye, kozmetik ve ilaç sektörlerinde daha fazla tercih edilir 1.
- Outdoor standlar: Kampanya ve fırsatların tanıtımı için kullanılır 1.
- Ayaklı standlar: Öne çıkarmak istenen ürünlerin dikkat çekmesini sağlar 1.
- Gondol standlar: Marketlerin en değerli yerlerinde, gondol başlarında kullanılır 1.
- Palet standlar: Kampanya dönemlerinde marketlerdeki paletlerin giydirilmesinde kullanılır 1.
- Orta standlar (ada standlar): Market içinde veya fuar ortasında, dört tarafı açık olarak yer alır 15.
- Asalak standlar: Raflara asılarak ürünlerin teşhir edildiği standlardır 1.
Ayrıca, fuarlarda kullanılan standlar da farklı boyutlarda olabilir, örneğin 6 m² (2×3), 12 m² (4×3), 15 m² (5×3), 18 m² (6×3) ve 21 m² (7×3) gibi 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: