Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Sigorta reklamlarının komik olmasının nedeni, mizahi bir dille talihsiz kazaların insanları her yerde, özellikle de en mutlu ve en güvende hissettikleri anlarda yakalayabileceğini anlatmasıdır 23. Bu reklamlar, sigortaya duyulan ihtiyacı vurgular 23.
Örneğin, ABD’li bir sigorta şirketinin reklamında, bir çift deniz kenarında fotoğraf çektirirken, fotoğrafçı kendini denizde bulur ve makineleri suya düşer 23. Reklam, akıllara gelmeyecek her türlü riske karşı sigortalı olunması gerektiğinin altını çizer 23.
Ayrıca, bazı sigorta reklamları, espri katılarak abartılan durumlar üzerinden, insanların sigorta şirketlerinin hedef kitlesi olan "götünü siksen anlamayacak tıynetteki insanlar" olduğunu ima edebilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: