• Buradasın

    Serdivan Belediyesi talep sorgulama nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Serdivan Belediyesi talep sorgulama işlemi, e-Devlet üzerinden veya Serdivan Belediyesi'nin web portalı üzerinden yapılabilir 12.
    e-Devlet üzerinden sorgulama: 1.turkiye.gov.tr adresine giriş yapın 1. 2.Arama kutusuna "Serdivan Belediyesi talep/öneri başvurusu ve sorgulaması" yazın 1. 3.İlgili hizmete tıklayarak başvurularınızı sorgulayın 1.
    Serdivan Belediyesi web portalı üzerinden sorgulama:
    1. webportal.serdivan.bel.tr adresine gidin 2.
    2. "Talep, İstek & Şikayet" bölümüne tıklayın 2.
    3. Belediyeye ilettiğiniz şikayet, öneri veya görüşlerinizin durumunu başvuru numarası ile takip edin 2.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Serdivan Belediyesi e-ruhsat nasıl alınır?

    Serdivan Belediyesi'nden e-ruhsat almak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Başvuru: İş yeri açmak isteyen kişi, işyerinin iskanı ile birlikte Serdivan Belediyesi Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü'ne başvuru yapar. 2. İnceleme: Müdürlük denetim elemanları tarafından işyeri incelenir. 3. Belgelerin Tamamlanması: İşyeri, faaliyet konusuna uygun bulunursa gerekli belgeler tamamlanır. 4. Ruhsat Alımı: Belgeler tamamlandıktan sonra, iş ile ilgili ruhsat en hızlı şekilde hazırlanıp işletmeci adına düzenlenir. E-ruhsat uygulaması ile vatandaşlar, imar durumu, zemin etüt rapor onayları, tadilat ruhsatları ve mimari-statik projelerin onaylarını online olarak alabilir. Daha fazla bilgi için Serdivan Belediyesi'nin resmi web sitesi olan serdivan.bel.tr ziyaret edilebilir veya 444 54 50 numaralı Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü hattı aranabilir.