• Buradasın

    Roll up banner ölçüleri nelerdir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Roll up banner ölçüleri genellikle kullanım alanına göre değişiklik göstermektedir 2. En çok tercih edilen standart ölçüler ise şunlardır:
    • 80x200 cm 12;
    • 100x200 cm 2;
    • 120 x 200 cm 1;
    • 150 x 200 cm 1.
    Bunun yanı sıra, daha küçük boyutlarda ofis ve toplantı salonları için de roll up bannerlar bulunmaktadır 2.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Banner ne anlama gelir?

    Banner kelimesi farklı bağlamlarda çeşitli anlamlara gelebilir: Reklam ve tanıtım: Web sitelerinde, blog sitelerinde, e-posta bültenlerinde ve sosyal medya platformlarında yer alan, marka bilinirliğini artırmak, ürün veya hizmet tanıtımı yapmak ve kullanıcı etkileşimini sağlamak amacıyla tasarlanan görsel reklam öğesidir. Gazete manşeti: Gazetelerde bir yazıya verilen manşet başlığıdır. Diğer alanlar: Demiryolu sinyalinin çalışan kısmı, dalsızlaştırılmış bitki, bazı çiçeklerin büyük üst arka taç yaprağı gibi farklı alanlarda da kullanılabilir.

    Roll-up banner nasıl kurulur?

    Roll-up banner kurulumu için aşağıdaki adımlar takip edilebilir: 1. Roll-up banner, bez çantası içinden çıkarılır. 2. Mekanizmaya paralel şekilde duran ayaklar, dikey yönde çevrilerek açılır. 3. Mekanizma, ayaklar üzerine yerleştirilir. 4. Çubuk, mekanizmanın alt kısmındaki yuvaya yerleştirilir ve ipli kısımları birbirine bağlanarak birleştirilir. 5. Çubuk, mekanizmadaki deliğe oturtulur ve yuvaya tam oturduğundan emin olunur. 6. Çubuk yerine oturduktan sonra branda, yavaşça mekanizmadan dışarı doğru çekilir. 7. Yukarı kadar çekildikten sonra branda, çubuğa aparat kısmından takılır. 8. Baskı, tam olarak tutulduğundan emin olmadan bırakılmaz. 9. Brandayı çubuğa taktıktan sonra kurulum tamamlanır ve roll-up banner, istenilen yere konumlandırılabilir. Taşımak için çubuk kısmından tutulabilir. Roll-up banner kurulumu ile ilgili daha detaylı bilgiye şu sitelerden ulaşılabilir: youtube.com; rollupsepeti.com.tr; xcontrol.com.tr.

    Banner spektleri nedir?

    Banner spektleri, banner reklamlarının boyut, format ve tasarım özelliklerini ifade eder. En yaygın kullanılan banner boyutları şunlardır: Leaderboard: 728x90, 970x90, 970x250, 1920x600. Skyscraper: 300x600, 160x600. Dikdörtgen: 300x250, 336x280, 180x150. Kare: 250x250, 200x200. Mobil: 300x50, 300x100, 300x200. Banner spektleri ayrıca, bannerın statik, animasyonlu, flash veya video tabanlı olup olmadığını da içerebilir. Bazı banner tasarım araçları: Canva; Google Web Designer; Photoshop; Illustrator.

    Roll-up banner hangi malzemeden yapılır?

    Roll-up banner, alüminyum malzemeden yapılır.

    Roll up banner mekanizması nasıl çalışır?

    Roll up banner mekanizması, sarmal bir yapıya sahip olup şu şekilde çalışır: 1. Açma: Roll up banner, uygun bir yere konumlandırıldıktan sonra baskı yüzeyi, sarmal mekanizma tarafından çekilerek açılır. 2. Sabitleme: Tüm yüzey açıldıktan sonra, alüminyum gövde üzerinde bulunan üç parçalı destek çubuğu ile baskı yüzeyi sabitlenir. 3. Toplama: Banner toplandığında, baskı yüzeyi sabitleme çubuğundan ayrılır ve sarmal mekanizma vasıtasıyla otomatik olarak hızlıca tekrar sarılarak gövde içerisine alınır.

    Roll-up banner nerelerde kullanılır?

    Roll-up banner (roll-up afiş) kullanım alanlarından bazıları şunlardır: fuar ve etkinlik alanları; AVM içi tanıtımlar; klinik ve hastane bilgilendirme panoları; restoran menü tanıtımları; ofis girişi ya da resepsiyonlar; mağaza içi kampanya duyuruları; eğitim kurumları ve seminer salonları. Ayrıca, roll-up bannerlar az yer kaplaması ve kolay taşınabilir olması nedeniyle büyük, küçük fark etmeksizin fiziki tüm reklam alanlarında kullanılabilir.

    Banner çeşitleri nelerdir?

    Bazı banner çeşitleri: Statik Bannerlar: Sabit görsellerden oluşur ve genellikle JPG, PNG veya GIF formatında hazırlanır. Hareketli Bannerlar: GIF veya HTML5 formatında hazırlanarak animasyonlar içerir. Video Bannerlar: Kısa videolar içeren bannerlardır. Responsive Bannerlar: Cihaz ekran boyutlarına uyum sağlar. Interstitial Bannerlar: Tam ekran olarak gösterilir. Pop-Up ve Pop-Under Bannerlar: Kullanıcı ekranında aniden beliren veya arka planda açılan reklam türleridir. Rich Media Bannerlar: Video, ses ve interaktif öğeler içeren, zengin içerikli reklam türleridir.