Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Puma'nın logosu, markanın evrimini yansıtmak ve daha tanınabilir olmak amacıyla birkaç kez değişti 24.
Bazı önemli değişiklikler şunlardır:
- 1968: Leopar figürünün daha sade ve ikonik bir silüetle yeniden tasarlanması 24. Bu, televizyonun yaygınlaşmasıyla daha temiz bir reprodüksiyon ihtiyacı nedeniyle yapıldı 2.
- 1974: Leopar, kelime işaretinin yanına yerleştirildi ve bu, markanın farklı bağlamlarda daha esnek bir şekilde uygulanmasına olanak tanıdı 24.
- 1980: Kelime işareti kaldırıldı ve sadece leopar logosu kullanıldı 14.
- 1988: Form şeridi kelime işaretinden çıkarıldı ve logo, markanın bugünkü haline getirildi 14.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: