Buradasın
Mimarlık ofislerinde markalaşma nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Mimarlık ofislerinde markalaşma, mimarlık hizmetinin sigortası olarak adlandırılan ve ofis tarafından oluşturulan marka isminin, mimarlık hizmetinde farklı anlamlar içerebildiği gibi oluşturulma ve yönetim sürecinde de farklılıklara sahip olduğu bir kavramdır 12.
Markalaşma, bir kurumun kendine has oluşturduğu vizyon, isim, renk, şekil ve tasarımların bütününün, tek bir amaca hizmet etmesi ile birlikte müşteride oluşturduğu kimlik algısıdır 3.
Mimarlık ofislerinde markalaşmanın bazı amaçları şunlardır:
- Müşteri sadakati ve güveni: Marka, müşteriye güven verir ve sadakat oluşturur 34.
- Rekabet avantajı: Doğru strateji ve politikalar izlendiği takdirde marka, uzun yıllar ayakta kalabilir ve rekabette öne çıkabilir 12.
- Tanınırlık ve bilinirlik: Marka, ofiste sunulan ürün ve hizmetlerin bilinirliğini artırır 4.
- Yeni iş ilişkileri: Marka haline gelmek, yeni iş ilişkileri kurma ve yeni fırsatlar yakalama imkanı sunar 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: