Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Microsoft Store'dan satın alınan bir ürünün iadesi için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Oturum açma: "Xbox destek" sayfasına gidilip ilgili öğe seçildikten sonra "Para iadesi iste" seçeneği tıklanır 12.
- Neden belirtme: İade isteğinin nedenleri yazılır ve "İleri" butonuna basılır 1.
- Onaylama: Her şey doğruysa "Gönder" butonuna basılır 1.
Dijital ürünler (uygulamalar, oyunlar, abonelikler vb.) teklifte veya geçerli yasada aksi belirtilmediği sürece iade edilmez 14.
Fiziksel ürünler (örneğin, Surface, Xbox oyun kumandası) iade edilebilir 4. İade veya değişim talebi, "Sipariş geçmişi" bölümünden yapılabilir 4.
Daha fazla bilgi ve destek için Microsoft Store veya Xbox destek hizmetleri ile iletişime geçilmesi önerilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: