• Buradasın

    Meclis e-devletten nasıl randevu alınır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    TBMM'den e-Devlet üzerinden randevu almak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
    1. e-Devlet ana sayfasına gidilir 2.
    2. Daha önce üye olunmadıysa, T.C. kimlik numarası ve belirlenen bir şifre ile kayıt olunur 2. PTT'den temin edilen e-Devlet şifresi ile de giriş yapılabilir 2.
    3. Arama çubuğuna "Türkiye Büyük Millet Meclisi" yazılır 3.
    4. "Randevu Al" seçeneğine tıklanır 3.
    5. Açılan ekranda il, ilçe, hizmet ve randevu tarihi seçilir 3.
    6. Takvim üzerinde boş olan günler ve saatler kontrol edilir 2.
    7. En uygun tarih ve saat seçildikten sonra, iletişim bilgileri teyit edilerek randevu oluşturulur 2.
    Randevu alırken, randevu saati, yeri ve gerekli belgelerin belirtildiği bir teyit mesajı ve e-posta alınacağı için bu mesajların saklanması önemlidir 2.
    Randevu almak için ayrıca TBMM'nin resmi internet sitesi olan tbmm.gov.tr ziyaret edilebilir ve "Randevu" veya "Randevu Al" gibi bağlantılara tıklanabilir 4.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    e-Devlet üzerinden MHRS randevusu nasıl alınır?

    e-Devlet üzerinden MHRS randevusu almak için aşağıdaki adımlar takip edilebilir: 1. e-Devlet portalına giriş yapın. 2. Arama bölümünü kullanın. 3. MHRS hizmetine tıklayın. 4. Sisteme yönlendirme. 5. Giriş bilgilerinizi girin. 6. Randevu alma işlemi. 7. Randevu bilgilerini kontrol edin. Ayrıca, MHRS randevu sorgulama ve geçmiş randevuları görüntüleme gibi işlemler de e-Devlet üzerinden yapılabilir.

    E-devlet'e giriş nasıl yapılır?

    E-devlet'e giriş yapmak için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir: e-Devlet şifresi ile giriş. Mobil imza ile giriş. Elektronik imza ile giriş. T.C. kimlik kartı ile giriş. İnternet bankacılığı ile giriş. e-Devlet kapısına turkiye.gov.tr adresinden giriş yapılabilir.