Buradasın
Linkedin'de başlık nasıl olmalı?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
LinkedIn'de başlık oluştururken dikkat edilmesi gerekenler:
- Profesyonel kimlik: Başlıkta mesleki statü, uzmanlık alanları ve kariyer hedefleri yansıtılmalıdır 14. Örneğin, "Pazarlama Uzmanı ve Sosyal Medya Danışmanı" gibi 4.
- Anahtar kelimeler: Başlıkta, ilgili sektörde sık kullanılan anahtar kelimeler yer almalıdır 14. Bu, profilin arama sonuçlarında daha üst sıralarda çıkmasını sağlar 14.
- Özgünlük: Başlık, ilgi çekici ve özgün olmalıdır 14. Ancak, profesyonellikten ödün verilmemelidir 4.
- Kısa ve öz olma: Başlık, 120 karakterden oluşmalı ve kısa, anlaşılır bir ifade içermelidir 3.
LinkedIn başlığı, profil fotoğrafının hemen altında yer alır ve 220 kelime ile sınırlıdır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: