Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kozmela'nın iade politikası şu şekildedir:
- Kozmela'dan alınan ürünler, teslim alındıktan sonra 10 iş günü içerisinde iade edilebilir 12.
- İade edilecek ürünlerin ambalajı açılmamış, koruma bandı zarar görmemiş ve kullanılmamış olmalıdır 12.
- İade işlemlerinde ürünler, orijinal fatura nüshalarıyla birlikte iade sebebini açıklayan bir yazıyla gönderilmelidir 12.
- İade kargo ücreti, müşteriye aittir 2.
- Yurtiçi Kargo dışında herhangi bir kargo şirketi ile gönderilen iadeler kabul edilmez 12.
- İade, depoya ulaştıktan sonra müşteriye bilgilendirme e-maili gönderilir 12.
- İade onayı sonrasında, ürün bedeli 7 iş günü içerisinde iade edilir 12.
Daha fazla bilgi için Kozmela'nın müşteri hizmetleri ile iletişime geçilebilir:
- Telefon: 0850 811 07 66 12.
- E-posta: destek@kozmela.com 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: