• Buradasın

    Kargo teslim alındığına dair mail nasıl gönderilir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Kargo teslim alındığına dair mail göndermek için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
    1. Gönderi yapılırken, göndericinin alıcıya ait cep telefonunu belirtmesi gerekir 1.
    2. Teslimat gerçekleştiğinde, kargo firması alıcıya ait cep telefonuna teslimat mesajını gönderir 14.
    3. Alıcı, bu mesajı göndericiye iletebilir veya kargo firması ile iletişime geçerek teslimatın gerçekleştiğini bildirebilir 4.
    Eğer kargo firması elektronik alma haberi (e-mail) özel hizmetini sunuyorsa, bu hizmet talep edilerek teslimatın göndericiye elektronik olarak bildirilmesi sağlanabilir 2. Bunun için göndericinin e-mail adresinin belirtilmesi gereklidir 2.
    Bu süreçte kargo firmasının sunduğu hizmetler ve prosedürler farklılık gösterebilir. Daha fazla bilgi için ilgili kargo firmasının müşteri hizmetleri ile iletişime geçilmesi önerilir.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Hazır kargo mesajı nasıl gönderilir?

    Hazır kargo mesajı göndermek için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Akıllı Ticaret Paneli'nde ana menüden "Tasarım > Kargo Gönderim Mesajları" sekmesine tıklayın. 2. "Yeni Ekle" sekmesine tıklayarak mesaj başlığını ve müşteriye gönderilecek kargo bilgilendirme mesajını girin. 3. Mesaj başlığını ve mesajını oluşturduktan sonra, ana menüden "Ayarlar > Kargo Ayarları" sekmesine tıklayın. 4. Tanımladığınız kargo firmalarının satırında, "Kargo Mail Şablonu" kolonunda mesajın başlığı görünecektir. Alternatif olarak, kargo firmaları üzerinden de SMS bilgilendirme hizmeti alınabilir: DHL eCommerce: Gönderici, alıcının cep telefonuna gönderilecek mesaj için ücret ödeyerek bilgilendirme talep edebilir. Aras Kargo: "SMS Bilgilendirme" hizmeti ile kargonuzun sevk durumu, varış ve teslim bilgileri kısa mesajla iletilebilir.

    Kargo teslim edildikten sonra ne olur?

    Kargo teslim edildikten sonra aşağıdaki süreçler gerçekleşir: 1. Fatura Kontrolü: Ürün teslimatı sırasında faturanın olup olmadığını kontrol etmek gerekir, fatura yoksa kargoyu teslim almamak gerekir. 2. Teslimat Teyidi: Kargo teslim alındığında, "Ambar Tesellüm Fişi" verilir ve bu fiş, gönderinin teslim alındığını teyit eder. 3. İade Süreci: Teslim alınmayan kargolar, şubede en fazla 3 gün bekletilir ve bu süre sonunda göndericiye iade edilir. 4. Takip ve Şikayet: Kargo teslimatı sonrası herhangi bir sorun yaşanırsa, kargo firması veya satıcı firma ile iletişime geçilerek durum bildirilebilir.