• Buradasın

    İstikbal mobilya logosu neden değişti?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    A sleek, modern furniture showroom in Turkey with three golden abstract shapes embedded in a minimalist logo on the wall, symbolizing aesthetics, ergonomics, and accessibility, while well-dressed professionals admire stylish sofas and tables.
    İstikbal mobilya logosunun değişmesinin sebebi, şirketin Cumhuriyet’in 100. yılı hedefleri doğrultusunda yeni dönem stratejisini ve programını revize etmek istemesi olarak belirtilmiştir 12.
    Boydak Holding CEO’su ve İstikbal Yönetim Kurulu Başkanı Memduh Boydak, İstikbal’in yeni logosundaki üç dalga boyunun bir yandan ergonomi, estetik ve erişilebilirliği simgelerken diğer yandan da İstikbal’in ilk üç hedefini çalışanlara, iş ortaklarına ve tüketiciye hatırlatacağını ifade etmiştir 13.
    Yeni logonun tasarım ve uygulama süreçleri için yaklaşık 50 milyon TL’lik bütçe ayrıldığı belirtilmiştir 13.
    İstikbal mobilya logosunun değişimine dair daha fazla bilgiye aşağıdaki kaynaklardan ulaşılabilir:
    • milliyet.com.tr 1;
    • marketingturkiye.com.tr 2;
    • emlaktasondakika.com 3.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    İstikbal'in yeni logosu nasıl?

    İstikbal'in yeni logosu, New York menşeili Chermayeff & Geismar Grubu tarafından tasarlanmıştır. Logodaki üç dalga, ergonomi, estetik ve erişilebilirliği simgelerken aynı zamanda İstikbal'in 2023 yılında dünyanın en büyük üç mobilya üreticisinden biri olma hedefini de temsil eder. Logonun değiştirildiği basın toplantısı, 28 Haziran 2013 tarihinde Çırağan Sarayı'nda gerçekleştirilmiştir. İstikbal'in yeni logosuna, markanın resmi web sitesi olan istikbal.com.tr adresinden ulaşılabilir.