• Buradasın

    ikas müşteri hizmetleri var mı?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Evet, ikas müşteri hizmetleri bulunmaktadır 135.
    ikas müşteri hizmetlerine şu kanallardan ulaşılabilir:
    • Telefon 135. 0850 255 18 39 numaralı telefon üzerinden 7/24 destek alınabilir 135.
    • E-posta 15. destek@ikas.com adresine e-posta gönderilerek destek talep edilebilir 15.
    • Canlı destek (chat) 25. ikas'ın web sitesinin veya yönetim panelinin sağ alt köşesinde bulunan sohbet ikonuna tıklanarak canlı destek alınabilir 25.
    • Destek makaleleri ve yardım merkezi 25. ikas'ın web sitesindeki "Destek Makaleleri" veya "Yardım Merkezi" bölümünden arama yaparak ilgili konuya ulaşılabilir 25.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Müşteri hizmetleri destek hattı nedir?

    Müşteri hizmetleri destek hattı, bir şirket veya kuruluşun müşterilerinden gelen soruları, şikayetleri, talepleri ve diğer iletişim ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla oluşturulmuş bir iletişim hattıdır. Bu hat, genellikle telefon, e-posta, canlı sohbet veya diğer iletişim yöntemleri aracılığıyla müşterilere hizmet verir. Destek hattının amaçları arasında: - Ürün veya hizmetlerle ilgili sorulara yanıt vermek; - Teknik problemleri çözmek; - Müşteri memnuniyetini artırmak ve sadakati sağlamak; - Şirketin itibarını korumak ve geliştirmek yer alır.