Buradasın
İDO'da biniş kartımı unuttum ne yapmalıyım?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İDO'da biniş kartınızı unuttuysanız, aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
- Çağrı Merkezi: 0850 222 44 36 veya 444 44 36 numaralı İDO çağrı merkezini arayarak müşteri temsilcisine durumu bildirebilirsiniz 1.
- Gişe veya Acente: İDO terminallerindeki gişeler veya en yakın acenteye başvurarak biniş kartınızı yeniden temin edebilirsiniz 13.
- Online İşlem: ido.com.tr web sitesi veya İDO Mobil uygulaması üzerinden bilet bilgilerinizi kontrol ederek, "e-bilet İstiyorum" seçeneğini işaretlemeniz durumunda biniş kartınızı tekrar alabilirsiniz 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: