Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Excel'de çeyiz listesi yapmak için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
- Yeni bir Excel çalışma kitabı oluşturun ve sütunlarınızı düzenleyin 2. Aşağıdaki sütunları oluşturmanız önerilir:
- Veri doğrulama ekleyin 2. "Öncelik" ve "Durum" sütunları için açılır listeler oluşturun 2.
- Koşullu biçimlendirme kullanın 2. Görevlerin durumu veya önceliğine göre rengini değiştirecek kurallar oluşturun 2.
- İlerleme takipçisi ekleyin 2. Görevlerin tamamlanma yüzdesini görsel olarak takip edebilmek için bir çubuk grafik ekleyin 2.
- Formülleri kullanın 2. Bitiş tarihine göre görevin durumunu otomatik olarak güncellemek için EĞER formülünü kullanın 2.
- Son rötuşları yapın 2. Başlık satırını dondurarak görünür kalmasını sağlayın ve sütunlarınıza filtreler ekleyin 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: