• Buradasın

    E-devletten nüfus randevusu nasıl alınır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    E-devlet üzerinden nüfus randevusu almak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
    1. e-Devlet sistemine giriş yapmak: T.C. kimlik numarası ve şifre ile turkiye.gov.tr adresine giriş yapılmalıdır 14.
    2. Arama çubuğuna "Nüfus Müdürlüğü Randevu" yazmak: Arama sonucunda çıkan "Nüfus Müdürlüğü Randevu" hizmetine tıklanmalıdır 1.
    3. İşlem türünü seçmek: Kimlik, pasaport veya ehliyet gibi işlem türlerinden biri seçilmelidir 1.
    4. Randevu oluşturmak: Gerekli bilgiler (kişisel bilgiler, tarih ve saat tercihi) doldurularak randevu onaylanmalıdır 14.
    Randevu aldıktan sonra, belirtilen tarih ve saatte nüfus müdürlüğüne giderek gerekli işlemleri tamamlamak gerekmektedir 5.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:
  • Konuyla ilgili materyaller

    Nüfus müdürlüğünden alınan randevu kaç gün geçerli?
    Nüfus müdürlüğünden alınan randevu, 15 gün geçerlidir.
    Nüfus müdürlüğünden alınan randevu kaç gün geçerli?
    E-devletten alınan nüfus kayıt örneği geçerli mi?
    E-devletten alınan nüfus kayıt örnekleri, nüfus idarelerinden alınmış resmi belgeler ile aynı hukuki değere sahiptir.
    E-devletten alınan nüfus kayıt örneği geçerli mi?
    Nüfus Müdürlüğü'ne telefonla randevu alınır mı?
    Evet, Nüfus Müdürlüğü'ne telefonla randevu alınabilir. Randevu almak için ALO 199 hattını aramak gerekmektedir.
    Nüfus Müdürlüğü'ne telefonla randevu alınır mı?
    E-Devlet'ten en kolay nasıl randevu alınır?
    E-Devlet üzerinden en kolay şekilde randevu almak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. E-Devlet sistemine giriş yapmak: www.turkiye.gov.tr adresine giderek e-Devlet şifresi ile giriş yapılmalıdır. 2. Arama çubuğuna "Hastane Randevu" yazmak: İlgili hizmete ulaşmak için "Hastane Randevu" araması yapılmalıdır. 3. "Randevu Al" seçeneğine tıklamak: Hastane randevusu alma sayfasında bu seçeneğe tıklanarak devam edilmelidir. 4. Hastane ve bölüm seçimi yapmak: İlgili hastane ve bölüm seçilmelidir. 5. Uzman doktor ve tarih belirlemek: Randevu almak istenen uzman doktor ve tarih belirlenerek uygun saatler listelenmelidir. 6. Bilgileri kontrol edip onaylamak: Son olarak, randevu bilgileri kontrol edilip onaylanarak randevu tamamlanmalıdır. Ayrıca, e-Devlet üzerinden alınan randevuların yanı sıra, sağlık hizmetleriyle ilgili diğer işlemler de (örneğin, sağlık raporlarının sorgulanması) gerçekleştirilebilmektedir.
    E-Devlet'ten en kolay nasıl randevu alınır?
    En kolay nüfus müdürlüğü randevusu ne zaman alınır?
    Nüfus müdürlüğü randevusu en kolay şekilde ALO 199 Çağrı Merkezi, e-Devlet veya Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü'nün resmi web sitesi üzerinden alınabilir. Randevu almak için önerilen adımlar: 1. ALO 199: 199 numarasını tuşlayarak çağrı merkezini arayın, müşteri temsilcisiyle görüşerek randevu oluşturun. 2. e-Devlet: www.turkiye.gov.tr adresine giriş yaparak e-Devlet hesabınıza T.C. kimlik numaranız ve şifrenizle giriş yapın, "Nüfus Müdürlüğü Randevu" hizmetini seçin. 3. NVİ Web Sitesi: randevu.nvi.gov.tr adresine giriş yapın, Randevu Al butonuna tıklayarak gerekli bilgileri doldurup randevunuzu oluşturun. Randevu alırken, uygun il ve ilçe nüfus müdürlüğünü, tarihi ve saat aralığını seçmek mümkündür.
    En kolay nüfus müdürlüğü randevusu ne zaman alınır?
    Nüfus Müdürlüğü'ne randevusuz gidince ne olur?
    Nüfus Müdürlüğü'ne randevusuz gidince işlem yapılmamaktadır, çünkü nüfus müdürlüklerinde randevusuz işlem yapılmamaktadır.
    Nüfus Müdürlüğü'ne randevusuz gidince ne olur?
    E-devletten adrese dayalı nüfus kaydı nasıl alınır?
    E-Devlet üzerinden adrese dayalı nüfus kaydı (nüfus kayıt örneği) almak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. e-Devlet sistemine giriş yapın: T.C. kimlik numaranız ve şifrenizle e-Devlet kapısına giriş yapın. 2. Hizmetler bölümüne gidin: Arama kutusuna "Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü" yazın ve ilgili hizmeti seçin. 3. "Nüfus Kayıt Örneği Belgesi Sorgulama" sekmesine tıklayın. 4. Gerekli bilgileri girin: Açılan pencerede bilgilendirme yazısını okuyup onaylayın ve nüfus kayıt örneği tipini seçin (kişi, aile, vukuatlı vb.). 5. Belgenin nedenini seçin: Belgeyi ne için alacağınızı işaretleyin ve "Sorgula" butonuna tıklayın. İşlem tamamlandığında, nüfus kayıt örneğiniz barkodlu olarak oluşturulacak ve e-Devlet üzerinden indirilebilir veya çıktısı alınabilir.
    E-devletten adrese dayalı nüfus kaydı nasıl alınır?