• Buradasın

    Domino's pizza sipariş iptali nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Domino's pizza sipariş iptali için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
    • Telefonla iptal: Siparişin verildiği Domino's şubesini arayıp iptal talebinde bulunulabilir 2. Şubenin iletişim bilgileri bilinmiyorsa, (734) 930-3030 numaralı Domino's müşteri destek hattı aranabilir 2.
    • Web sitesi üzerinden iptal:
      • Domino's web sitesine girilip hesaba giriş yapılır 5.
      • "Sipariş Geçmişi" sekmesine tıklanır 5.
      • İptal edilmek istenen sipariş bulunup "Siparişi İptal Et" butonuna basılır 5.
      • İptal işleminin onaylanmasının ardından bir onay e-postası alınır 5.
    • Uygulama üzerinden iptal:
      • Domino's uygulaması açılır ve hesaba giriş yapılır 2.
      • Sol üst köşedeki üç yatay çizgiye tıklanır ve "Müşteri Desteği" seçilir 2.
      • "Bize E-posta Gönder" başlığı altında yer alan "tıkla" bağlantısına tıklanarak müşteri desteğiyle iletişime geçilir 2.
    Ayrıca, siparişin verildiği üçüncü taraf bir yemek teslimat uygulaması (GrubHub, DoorDash, Uber Eats vb.) üzerinden de iptal işlemi gerçekleştirilebilir 2.
    Siparişin iptal edilebilmesi için işleme alınmadan önce gerçekleştirilmesi gerekmektedir; aksi takdirde şube ile iletişime geçilmesi gerekebilir 5.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Domino's pizza 30 dakika kuralı nedir?

    Domino's Pizza'nın 30 dakika kuralı, siparişin 30 dakikadan geç teslim edilmesi durumunda, şirketin maksimum yükümlülüğünün sipariş başına menüdeki en yüksek fiyatlı ürün kadar olduğunu belirtir. Bu garanti, sipariş verilen şubenin servis sınırlarında geçerlidir ve dağıtım elemanlarının sürüş güvenliği nedeniyle servis alanları sınırlıdır. Toplu siparişlerde (4 ürün ve üzeri) 30 dakikada teslim garantisi yoktur.