• Buradasın

    Çiçek Sepetine WhatsApp'tan nasıl ulaşılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Çiçek Sepeti'ne WhatsApp üzerinden ulaşmak mümkün değildir, çünkü şirketin resmi olarak WhatsApp hattı bulunmamaktadır 23.
    Ancak, Çiçek Sepeti ile iletişime geçmek için aşağıdaki yöntemleri kullanabilirsiniz:
    • Telefon: 0850 222 00 79 numaralı müşteri hizmetleri telefon hattından ulaşabilirsiniz 24.
    • E-posta: destek@mail.ciceksepeti.com adresine e-posta gönderebilirsiniz 25.
    • Canlı destek: asistan.ciceksepeti.com adresinden canlı destek alabilirsiniz 2.

    Konuyla ilgili materyaller

    Çiçek Sepetine canlı destek nasıl bağlanırım?

    Çiçek Sepeti'ne canlı destek bağlamak için aşağıdaki yöntemleri kullanabilirsiniz: 1. Web Sitesi veya Mobil Uygulama: Çiçek Sepeti'nin web sitesine veya mobil uygulamasına giriş yaptıktan sonra, "Yardım" bölümüne gidin ve "Canlı Destek" butonuna tıklayarak canlı desteğe bağlanabilirsiniz. 2. E-posta: Çiçek Sepeti'nin "İletişim" sayfasındaki "E-posta ile Destek" bölümünden bir e-posta göndererek canlı destek talebinde bulunabilirsiniz. 3. Sosyal Medya: Çiçek Sepeti'nin Facebook, Twitter, Instagram ve YouTube hesaplarında yer alan mesajlaşma özelliklerini kullanarak da canlı desteğe ulaşabilirsiniz.

    Çiçek Sepetine mail atmadan nasıl ulaşabilirim?

    Çiçek Sepeti'ne mail atmadan ulaşmak için aşağıdaki iletişim kanallarını kullanabilirsiniz: 1. Çağrı Merkezi: Çiçek Sepeti müşteri hizmetleri telefon numarası 0850 222 00 79 ile iletişime geçebilirsiniz. 2. Canlı Yardım: Çiçek Sepeti web sitesi veya mobil uygulaması üzerinden canlı yardım asistanına bağlanabilirsiniz. 3. Satıcı Destek Hattı: Satıcılar için destek hattı numarası 0850 210 94 94'tür. 4. Genel Müdürlük Adresi: Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No.16/1 Zemin Kat 34394 Zincirlikuyu/İstanbul.

    ÇiçekSepeti hangi hizmetleri veriyor?

    ÇiçekSepeti aşağıdaki hizmetleri sunmaktadır: 1. Çiçek Gönderimi: Türkiye'nin dört bir yanına çiçek gönderme imkanı sağlar. 2. Yenilebilir Çiçekler: Meyve sepeti ve tatlı gibi yenilebilir çiçek ürünleri sunar. 3. Elektronik ve Diğer Ürünler: Elektronik, kozmetik, giyim, aksesuar, ev & yaşam ürünleri gibi çeşitli kategorilerde ürün satışı yapar. 4. Satıcı Olmak: ÇiçekSepeti'nde satıcı olarak ürünlerinizi Türkiye genelinde satma imkanı sunar. 5. Özel Günler: Anneler Günü, Sevgililer Günü, doğum günü gibi özel günler için hediye seçenekleri sunar. 6. Online Sipariş Takibi: Sipariş takibi, şikayet ve üyelik işlemleri için müşteri hizmetleri desteği sağlar.