• Buradasın

    CEO Event Medya A.Ş ne iş yapar?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    CEO Event Medya A.Ş., kongre, spor, fuar, tasarım ve kurumsal etkinliklerin organizasyonunu ve yönetimini gerçekleştirir 124.
    Şirket, hem ulusal hem de uluslararası çapta büyük organizasyonlar düzenler ve bu alanda global çapta ün kazanmıştır 12.
    CEO Event Medya A.Ş.'nin gerçekleştirdiği bazı uluslararası projeler şunlardır:
    • Birleşmiş Milletler Dünya İnsani Zirvesi 12;
    • WEC Dünya Enerji Kongresi 12;
    • FIFA U-20 Dünya Kupası Açılış Töreni 12;
    • Teknofest İstanbul Havacılık, Uzay ve Teknoloji Festivali 12.
    Şirketin borsa kodu CEOEM'dir ve Borsa İstanbul Ana Pazar'da işlem görmektedir 25.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Medya şirketleri ne iş yapar?

    Medya şirketleri çeşitli alanlarda faaliyet göstererek iletişim ve bilgi akışını yönetirler. Başlıca işleri şunlardır: 1. Haber Yayıncılığı: Geleneksel ve dijital platformlarda haber içerikleri üretir ve yayınlarlar. 2. Eğlence ve Kültürel İçerik Üretimi: Televizyon programları, filmler, diziler, müzik ve diğer kültürel içerikler üretirler. 3. Reklam ve Pazarlama: Markaların reklamlarını yayınlar ve bu sayede gelir elde ederler. 4. Sosyal Medya Yönetimi: Sosyal medya hesaplarını yönetir, içerikler oluşturur ve markanın sosyal medya stratejisi doğrultusunda takipçi sayısını artırırlar. 5. Dijital Platformlar: Web siteleri, mobil uygulamalar ve dijital video içerikleri üretirler. Ayrıca, medya şirketleri medya ilişkileri yönetimi, basın bültenleri ve medya takibi gibi hizmetler de sunarlar.

    Event marketing ne iş yapar?

    Event marketing (etkinlik pazarlaması), markaların ürünlerini veya hizmetlerini tanıtmak, müşteri bağlılığı oluşturmak ve marka bilinirliğini artırmak için etkinlikler düzenleme veya bu tür etkinliklere katılma stratejisidir. Event marketing'in bazı işlevleri: Doğrudan etkileşim: Markalar, müşterilerle yüz yüze ilişkiler kurarak daha güçlü bir algı oluşturur. Deneyim sunma: Katılımcıların marka hakkında derinlemesine bilgi edinmesini ve ürün veya hizmetleri deneyimlemesini sağlar. Marka bilinirliğini artırma: Etkinliklere katılan kişilerin çevreleriyle paylaşımları sayesinde marka daha geniş bir kitleye ulaşır. Liderlik ve itibar: Sektör uzmanları veya influencerlarla işbirlikleri yaparak markanın güvenilirliğini ve itibarını artırır. Network geliştirme: İş ortakları ve potansiyel müşterilerle doğrudan iletişim kurma imkanı sunar.