Buradasın
Boyner iade için satıcı ile nasıl iletişime geçilir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Boyner'de iade işlemi için satıcı ile iletişime geçmek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Online İade Talebi: boyner.com.tr üzerinden "Siparişlerim" sayfasından "Kolay İade Talebi Oluştur" butonuna tıklayarak iade talebi oluşturulabilir 13. İade edilecek ürünler seçilip iade nedeni belirtildikten sonra ürünler fatura ile birlikte paketlenip iade kodu ile birlikte Yurtiçi Kargo'ya teslim edilmelidir 13.
- Müşteri Hizmetleri: 444 29 67 numaralı Boyner Müşteri Hizmetleri çağrı merkezi aranarak iade işlemi hakkında bilgi alınabilir ve talep oluşturulabilir 24.
- En Yakın Boyner Mağazası: Ürünleri aldıktan sonra değişim yapmak veya iade etmek için en yakın Boyner mağazasına gidilebilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: