• Buradasın

    Arçelik yetkili servis online randevu nasıl alınır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Arçelik yetkili servisinden online randevu almak için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
    • Arçelik'in resmi web sitesi 1. "Destek" bölümünden "Servis Randevusu" seçeneğine tıklayarak gerekli bilgileri girip randevu oluşturulabilir 1.
    • Digital.arcelik.com.tr 2. "Beraber Çözelim" bölümünden gerekli bilgiler girilerek randevu alınabilir 2.
    • Arcelikmerkezservis.com.tr 3. "Randevu Al" bölümünden gerekli bilgiler girilerek randevu oluşturulabilir 3.
    • Yetkiliservis.arcelik.com 4. Bu platform üzerinden randevu alınabilir 4.
    • Telefonla 5. Arçelik servis telefon numarası üzerinden çağrı merkezine ulaşılarak cihaz bilgileri paylaşılıp randevu oluşturulabilir 5.
    Randevu alırken cihaz bilgilerini (model numarası ve seri numarası) hazır bulundurmak, arıza durumunu net bir şekilde açıklamak, uygun tarih ve saat belirlemek ve iletişim bilgilerini doğru vermek önemlidir 5.

    Konuyla ilgili materyaller

    Arçelik yetkili servis randevu alma kaç günde gelir?

    Arçelik yetkili servis randevusunun kaç günde geleceği, randevu alınan tarihe ve servisin yoğunluğuna bağlı olarak değişebilir. Genellikle, randevu alındıktan sonra birkaç gün içinde servis hizmeti sağlanır. Randevu almak için Arçelik'in çeşitli kanalları kullanılabilir: Çağrı Merkezi: Arçelik Çağrı Merkezi'ni arayarak randevu talebinde bulunulabilir. Web Sitesi: Arçelik resmi web sitesi üzerinden online randevu alınabilir. Mobil Uygulama: Arçelik mobil uygulaması ile de randevu talebi oluşturulabilir.

    Randevu alma sistemi saat kaçta açılıyor?

    MHRS (Merkezi Hekim Randevu Sistemi) randevu alma sistemi, her gün belirli saat aralıklarında yeni randevulara açılır. Genellikle sabah saatlerinde yeni randevular sisteme tanımlanır. MHRS randevu alma sistemi, 7/24 hem online hem de telefon üzerinden açıktır. "ALO 182" çağrı merkezi ise günün 24 saati çalışmaktadır.

    Arçelik yetkili servis girişi nasıl yapılır?

    Arçelik yetkili servis girişi için iki farklı yöntem kullanılabilir: 1. yetkiliservis.arcelik.com adresine Okta üzerinden giriş yapılabilir. 2. servis.arcelikakademi.com adresine Okta üzerinden giriş yapılabilir. Arçelik yetkili servislerine ulaşmak için aşağıdaki yöntemler de kullanılabilir: Arçelik Çağrı Merkezi: 0850 210 0 888 numaralı telefondan çağrı merkezi aranarak servis talebinde bulunulabilir. Arçelik Web Sitesi: Arçelik’in web sitesi üzerinden online olarak servis randevusu oluşturulabilir. Arçelik Mobil Uygulaması: Arçelik’in mobil uygulaması kullanılarak servis talebinde bulunulabilir. Yetkili Servis Arama: Arçelik’in web sitesi veya mobil uygulaması üzerinden en yakın yetkili servis bulunabilir.