• Buradasın

    Amazon Türkiye'ye nasıl ulaşırım?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Amazon Türkiye'ye ulaşmak için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
    • E-posta ile iletişim:
      • Amazon Türkiye web sitesine (amazon.com.tr) gidip "Hesabım"a tıklayın 2.
      • "Siparişlerim" sekmesine gidin ve sorun yaşadığınız siparişi seçin 2.
      • "Sorun Gider" seçeneğine tıklayın ve "Müşteri Hizmetlerine E-posta Gönder"i seçin 2.
      • Sorununuzu açıklayın ve gerekli bilgileri sağlayın, ardından "Gönder"e tıklayın 2.
    • Müşteri hizmetleri formu:
      • Amazon Türkiye web sitesine (amazon.com.tr) gidip "Yardım"a tıklayın 2.
      • "İletişim" seçeneğine tıklayın 2.
      • "Müşteri Hizmetleri Formu"nu seçin, sorununuzu seçin ve gerekli bilgileri sağlayın, ardından "Gönder"e tıklayın 2.
    • Telefon:
      • 0 850 390 2153 numaralı telefondan Amazon müşteri hizmetlerine ulaşabilirsiniz 3.
    Ayrıca, Amazon'un müşteri hizmetleri yardım sayfası üzerinden de iletişime geçilebilir 4.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Amazon Türkiye güvenilir mi?

    Amazon Türkiye, güvenilir bir alışveriş platformu olarak kabul edilmektedir. Amazon Türkiye'nin güvenilir olmasının bazı nedenleri şunlardır: Müşteri hakları koruması. Güvenlik prosedürleri. A'dan Z'ye garanti. Ancak, Amazon Türkiye'den yapılan alışverişlerde, ürünün tedarikçisinin yerli mi yoksa yabancı mı olduğuna dikkat edilmelidir.

    Amazon ülke değiştirme nasıl yapılır?

    Amazon'da ülke değiştirmek için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Mobil uygulama üzerinden: Amazon uygulamasının alt kısmındaki profil simgesine dokunun. Bayrak simgesine dokunun ve alışveriş yapmak istediğiniz ülkeyi seçin. "Bitti" seçeneğine dokunun, Amazon ana sayfası seçilen ülkenin yerel para biriminde ürünleri gösterecek şekilde yenilenecektir. 2. Web sitesi üzerinden: Amazon.com'un sağ üst köşesindeki bayrağa imleci getirin. "Ülke/Bölge Değiştir" seçeneğine tıklayın. Yeni bir ülke seçin ve "Web Sitesine Git" seçeneğine tıklayın. Hesap transfer etmek için: 1. "Cihazlarınızı ve İçeriklerinizi Yönetin" bölümüne gidin ve "Tercihler"i seçin. 2. "Ülke/Bölge Ayarları"na gidin ve "Değiştir"i seçin. 3. Adresinizi girin ve "Güncelle"yi seçin. 4. Dijital içerik satın almaya uygunsanız, hesap transferinin sonuçlarını anlamak için ekrandaki talimatları izleyin. Eğer yeni ülkede aktif bir fatura adresiniz varsa, hesabınızı istediğiniz zaman önceki ülkeye veya bölgeye aktarabilirsiniz. Önemli: Mevcut hesap yerine yeni bir Amazon hesabı oluşturulursa, satın alımlar hesaplar arasında paylaşılmaz.

    Amazon DE ve Amazon TR farklı mı?

    Evet, Amazon.de ve Amazon.com.tr farklıdır. Bazı farklar: Fiyatlar: Aynı ürün için fiyat farklılıkları olabilir. Depo ve gönderim: Amazon.de'deki ürünler Türkiye'ye farklı bir depodan gelebilir ve gönderim koşulları farklılık gösterebilir. Dil ve kullanıcı arayüzü: Amazon.de'nin dili ve kullanıcı arayüzü Türkçe olmayabilir. Satış koşulları: Amazon.com.tr, üçüncü taraf satıcıların işlemlerini gerçekleştirmede yardımcı olurken, Amazon.de'de kendi satış politikaları ve koşulları olabilir.

    Amazon'un Türkiye'ye özel sitesi var mı?

    Evet, Amazon'un Türkiye'ye özel bir sitesi vardır. Amazon'un Türkiye'deki internet sitesinin adresi amazon.com.tr'dir.