Buradasın
Ajet bilet alırken Türkçe karakter hatası nasıl düzeltilir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
AJet bilet alırken Türkçe karakter hatasını düzeltmek için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Müşteri hizmetleri ile iletişim kurmak: Bilet üzerindeki isim ve soy isim bilgilerinin hatalı olması durumunda, kimlik veya pasaport görüntüsü ile birlikte AJet Geri Bildirim Formu üzerinden talepte bulunulabilir 4.
- Mytrip üzerinden çözüm aramak: Bazı durumlarda, 2 harfe kadar olan ve ismin okunuşunu değiştirmeyen hatalar için müdahale gerekmeyebilir 1.
Ayrıca, biletleme esnasında ödeme öncesinde ücret kurallarının ve biletleme sonrası e-posta ile gönderilen bilgilerin kontrol edilmesi önerilir 2.
Eğer sorun devam ederse, daha fazla destek için AJet'in resmi web sitesi veya mobil uygulaması üzerinden doğrudan iletişime geçilmesi tavsiye edilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: