Buradasın
150 nerenin numarası?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
150 numarası, günümüzde aktif olarak kullanılmamaktadır 1.
Geçmişte 150 numarası, farklı amaçlarla hizmet vermiştir:
- Tüketici Hakem Heyeti danışma hattı 1. Türkiye'de tüketici haklarına yönelik hizmet sunan bir hat olarak, vatandaşların ayıplı mal, sözleşme ihlali gibi konularda bilgi almasını ve başvuru süreçlerini öğrenmesini sağlamıştır 1.
- Başbakanlık İletişim Merkezi (BİMER) hattı 3. 2018 yılına kadar BİMER'e şikayet ve başvurular bu numara üzerinden yapılmaktaydı 3. 9 Temmuz 2018'den itibaren BİMER, Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER) ile birleştirilmiştir 3. 150 numarasına yapılan aramalar da CİMER'e yönlendirilmektedir 23.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: