Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Ziraat kartınızın kaybolması durumunda yapmanız gerekenler:
- Ziraat Bankası ile iletişime geçin: Kartın kötü amaçlı kişilerin eline geçme ihtimalini göz önünde bulundurarak, kartınızın kaybolduğunu mümkün olan en kısa sürede bankaya bildirin 24.
- Kartı bloke ettirin: Ziraat Bankası'nın müşteri hizmetleri numarası olan 444 00 00'ı arayarak veya internet bankacılığı/mobil uygulama üzerinden kartınızı bloke ettirin 24.
- Yeni kart başvurusu yapın: Müşteri hizmetleri veya en yakın Ziraat Bankası şubesine giderek yeni kart başvurusu yapabilirsiniz 24.
Kartınızı bloke ettirdikten sonra, kaybettiğiniz kartla yapılmış olabilecek şüpheli işlemleri kontrol etmek için hesap hareketlerinizi inceleyin 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: