Buradasın
Yapı Kredi kartım yanımda değil müşteri temsilcisine nasıl bağlanırım?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Yapı Kredi kartınız yanınızda değilken müşteri temsilcisine bağlanmak için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
- Doğru telefon numarasını arayın: Yapı Kredi müşteri hizmetleri için ana hat numarası 444 0 444 veya 0850 222 0 444'tür 14.
- Sesli yanıt sisteminde doğru tuşlamaları yapın:
- 0 tuşuna basın: Çoğu zaman, otomatik sistem sizi menüye yönlendirmeden önce 0 tuşuna basarak direkt müşteri temsilcisine bağlanabilirsiniz 5.
- Kimlik doğrulama yapın: Temsilciye bağlandığınızda, T.C. kimlik numaranızı ve müşteri numaranızı hızlıca vermeniz gerekebilir 5.
Eğer numaranız bankacılık sistemine kayıtlı değilse, bir T.C. kimlik numarası veya banka kartı bilgisi girmeniz istenebilir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: