Buradasın
VakıfTroy kart harcama gözükmüyor ne yapmalıyım?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
VakıfTroy kart harcamalarının görünmemesi durumunda aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Harcamanın provizyonda bekleyip beklemediğini kontrol edin 4. Yapılan alışverişler, hafta sonu veya yoğunluk nedeniyle provizyonda bekleyebilir; bu durumda birkaç gün içinde ekstreye yansır 4.
- Kartın internet alışverişine açık olup olmadığını kontrol edin 3. Kart, 3D Secure ile internet alışverişine açılabilir 3.
- Kartın temassız ödeme özelliğinin açık olup olmadığını kontrol edin 1. Temassız kartlarda yapılan harcamalar bazen geç yansıyabilir 4.
- Banka müşteri hizmetleri ile iletişime geçin 5. 0850 222 0 724 numaralı VakıfBank müşteri hizmetleri aranarak destek alınabilir 5.
Eğer 20 günden fazla bir süre geçmesine rağmen harcama görünmüyorsa, ilgili bankanın müşteri temsilciliği aranarak bilgi alınmalıdır 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: