Buradasın
VakıfTroy kart harcama gözükmüyor ne yapmalıyım?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
VakıfTroy kart harcamalarının gözükmemesi durumunda aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Provizyon Sürecini Bekleyin: Harcamalar bazen provizyonda bekleyebilir ve birkaç gün içinde ekstreye yansır 1.
- Banka Müşteri Hizmetleri ile İletişime Geçin: VakıfBank müşteri hizmetleri numarası olan 0850 222 0 724'ü arayarak durumu bildirin 2.
- Harcama Yapılan Mağazadan Bilgi Alın: Harcamanın yapıldığı mağazadan da bilgi alabilirsiniz 1.
Eğer sorun devam ederse, Troy kartınızın aktivasyon sürecini kontrol etmek ve kartınızın kullanıma açık olup olmadığını doğrulamak faydalı olacaktır 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: