• Buradasın

    Trendyol fenomen reklamı kaç günde onaylanır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Trendyol fenomen reklamının onay süreci yaklaşık 10-14 gün sürmektedir 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Trendyol fenomen seçimi nasıl yapılır?

    Trendyol fenomen seçimi yaparken dikkat edilmesi gereken bazı önemli noktalar şunlardır: Takipçi Sayısı: Trendyol influencer programına katılabilmek için en az 10 bin takipçiye sahip olmak gereklidir. Organik Takipçiler: Takipçi ve etkileşimlerin organik olması, yani bot veya hile gibi yöntemlerle edinilmemiş olması gerekir. Etkileşim Oranı: Yüksek takipçi sayısının yanı sıra, etkileşim oranlarının da yüksek olması önemlidir. Şirket veya Ajans Bağlantısı: Fenomenlerin, kazancını fatura edebilecekleri bir şirket veya ajans ile çalışmaları gerekir. Aktif Ürün Satışı: Aktif ürün satışı yapılan bir hesap olmamalıdır. Trendyol influencer programına başvuru yapmak için Trendyol'un resmi web sitesindeki başvuru formunu doldurmak gereklidir.

    Reklamın onaylandığını nasıl anlarız?

    Reklamın onaylandığını, Google Ads (Adwords) panelinde "Durum" sütununu kontrol ederek anlayabilirsiniz. Onaylanmış reklamlar "Onaylandı" durumunda görünür.

    Sosyal medya reklamları kaç günde sonuç verir?

    Sosyal medya reklamlarının sonuç verme süresi, kampanyanın hedeflerine, kullanılan stratejilere ve hedef kitleye bağlı olarak değişir. Genel olarak, ilk 3-7 gün içinde reklamların etkileri görülmeye başlar.

    Trendyol influencer reklamı nasıl yapılır?

    Trendyol influencer reklamı yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. Trendyol Hesabı Açma: Trendyol web sitesinde bir hesap açmak gerekmektedir. 2. Influencer Başvuru Formunu Doldurma: Trendyol Influencer Başvuru formunu doldurup başvuruyu tamamlamak gerekmektedir. 3. Onay Süreci: Başvuru, Trendyol ekibi tarafından incelenir ve uygun bulunursa influencer programına dahil olunur. 4. Ürün Seçimi ve Reklam Oluşturma: Satıcı Paneli üzerinden "Reklam Yönetimi" sayfasına gidip "Yeni Reklam Oluştur" butonuna tıklayarak "Influencer Reklamı" seçeneği seçilmelidir. 5. Influencer Seçimi: Satılan ürün kategorisinde daha önce iyi performans göstermiş influencerlar TMS (Trendyol Marketing Services) tarafından belirlenir. 6. Paylaşım ve Raporlama: Paylaşım tarihi ve influencerlar paylaşım günü bildirilir, 10 iş günü içinde mağaza ziyareti, favorilenme ve sayfa görüntülenme sonuçları raporlanır.

    Trendyol reklam taktiği nedir?

    Trendyol'da reklam verirken uygulanabilecek bazı taktikler: Reklam süresini minimum 3 gün tutmak. Günlük bütçeyi artırmak, bu sayede reklamın ve ürünlerin görünürlüğünü yükseltmek. Daha fazla ürün seçmek, bu durum reklamın verimliliğini artırabilir. Buybox kazanan ürünlere reklam vermek, bu daha kazançlı olabilir. Reklam verilecek ürünü özenle seçmek, piyasadaki benzerlerinden farklı ve dikkat çekici ürünler tercih etmek. Trendyol'da reklam vermek için Trendyol satıcı panelinde yer alan reklam yönetim paneli kullanılabilir. Reklam taktikleri zamanla değişebilir, güncel bilgiler için Trendyol'un resmi kaynaklarını kontrol etmek önemlidir.