Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Tata'nın Hindistan'ın en büyük şirketi olmasının birkaç nedeni vardır:
- Çeşitlendirilmiş iş portföyü 123. Tata Group, 10 sektörde 30'dan fazla şirketten oluşur ve 6 kıtada 100'den fazla ülkede faaliyet gösterir 13. Otomotiv, çelik, bilişim teknolojileri, kimya, savunma, gıda, elektrik, beyaz eşya, otelcilik ve telekom gibi birçok alanda hizmet verir 23.
- Stratejik satın almalar ve ortaklıklar 13. Tata, Jaguar, Land Rover ve Daewoo gibi markaları satın alarak küresel varlığını güçlendirmiştir 13. Ayrıca, Tata Danışmanlık Hizmetleri (TCS) gibi önemli iştirakleri de bulunmaktadır 23.
- Finansal başarı 3. 2023 yılı itibarıyla, Tata Group'un piyasa değeri 311 milyar ABD doları olup, dünyanın en değerli 500 markası arasında 69. sıradadır 13.
- Sosyal sorumluluk anlayışı 3. Şirket, kurulduğu günden bu yana "toplum için çalışmak" felsefesiyle hareket etmiş ve bu, Tata Grubu'nun tüm faaliyetlerinde temel ilke olmuştur 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: