• Buradasın

    Tareks kredi yükleme nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Tareks'e kredi yükleme işlemi hakkında bilgi bulunamadı. Ancak, Tareks üzerinden işlem yapabilmek için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
    1. Elektronik imza sertifikası edinin 24. Bu sertifika, elektronik imza sağlayıcı firmalardan temin edilebilir 2.
    2. Ticaret Bakanlığı'nın web sitesine giriş yapın 24.
    3. Firma bilgilerini girin 24. Bunun için "Firma Tanımlama" bölümüne girerek vergi numarası ve diğer gerekli bilgileri eksiksiz doldurun 24.
    4. Bilgileri e-imza ile onaylayın 24.
    5. Yetkilendirme işlemi yapın 24. TAREKS üzerinden işlem yapacak kullanıcıları yetkilendirmek için "Yetkilendirme Başvurusu" kısmına girip, ilgili bilgileri doldurun 24.
    6. Gerekli belgeleri teslim edin 4. İmza sirküleri, ticaret sicil gazetesi gibi belgeleri dilekçe ile birlikte Ticaret Bakanlığı Bölge Müdürlüğü'ne gönderin 4.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Tareks ücreti nasıl ödenir?

    TAREKS (Dış Ticarette Risk Esaslı Kontrol Sistemi) ücreti, Ticaret Bakanlığı döner sermaye faaliyetleri kapsamında aşağıdaki yöntemlerle ödenebilir: Kurumsal Tahsilat: Gümrük beyannamesi, e-beyanname, eKTF, belge, mühür ücretleri ile laboratuvar tahlil ücretleri, Vakıfbank, Ziraat Bankası ve Halkbank ile yapılan protokoller çerçevesinde kurumsal tahsilat yoluyla ödenir. Tahakkuk Numarası ile Ödeme: dst.ticaret.gov.tr üzerinden oluşturulan tahakkuk numarası kullanılarak, 3 kamu bankasında bulunan "TASİŞ-Döner Sermaye Tahsilat" kurumsal tahsilat hesabına ödeme yapılabilir. Ayrıca, TAREKS başvurusu için gerekli olan ücretler, başvuru türüne göre değişiklik göstermektedir.