Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Sigorta acente girişi yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Mesafeli Satış İzni ve Web Servis Yetkilerini Almak: Online poliçe satışı yapabilmek için mesafeli satış iznine ve sigorta şirketlerinin B2C web servis yetkilerine sahip olmak gerekmektedir 1.
- Sigorta Web Sitesi ve Entegrasyonu: Profesyonel bir sigorta web sitesi oluşturulmalı ve bu site sigorta web servisleriyle entegre edilmelidir 13.
- SEGEM Lisansı: Sigorta acentesi açmak için SEGEM (Sigortacılık Eğitim Merkezi) lisansına sahip olmak zorunludur 3.
- Gerekli Belgeler: Nüfus cüzdanı, ikametgah belgesi, yeni çekilmiş vesikalık fotoğraf, ticaret sicil gazetesi ve tasdiknamesi gibi belgeleri hazırlamak gerekmektedir 23.
- Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği'ne Başvuru: Uygunluk belgesi almak için TOBB tarafından görevlendirilecek odalara başvuru yapılmalıdır 4.
Bu adımları tamamladıktan sonra, sigorta acente girişine ve online satış işlemlerine başlanabilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: