Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Sigorta Bilgi ve Gözetim Merkezi (SBM) çeşitli nedenlerle mesaj atabilir:
- Hesap Bildirimleri: Hesap hareketleri, bakiye güncellemeleri veya işlem onayları gibi bildirimler için mesajlar gönderilir 2.
- Güvenlik Bildirimleri: Şüpheli işlemler hakkında uyarılarda bulunarak hesap güvenliğini sağlamak amacıyla mesaj atılabilir 2.
- Ödeme Hatırlatmaları: Fatura ödemeleri, kredi taksitleri veya diğer borçlar için hatırlatmalar yapılabilir 2.
- Kampanya ve Teklifler: Yeni ürünler, faiz oranları veya kampanyalar hakkında bilgi vermek için mesajlar gönderilebilir 2.
- Hizmet Güncellemeleri: Sunulan hizmetlerdeki değişiklikler veya sistem bakımları hakkında bilgi vermek amacıyla mesajlar atılabilir 2.
- Şifre ve PIN Onayı: Online işlemler için yapılan girişlerde veya para transferlerinde, güvenlik amacıyla şifre ya da PIN kodu onayı için mesaj gönderilebilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: