Buradasın
Sahibinden'de kurumsal üyelik nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Sahibinden'de kurumsal üyelik yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Kurumsal hesap oluşturma: Sahibinden'in web sitesi veya mobil uygulaması üzerinden "Kurumsal Hesap Oluştur" butonuna tıklayarak kurumsal hesap formunu doldurmak gerekmektedir 3.
- Bilgilerin onaylanması: Ad, soyad, iletişim bilgileri, faaliyet alanı, işletme türü ve ticari unvan gibi bilgilerin girilmesi ve kurumsal üyelik sözleşmesinin onaylanması gerekmektedir 1.
- E-posta onayı: Mail adresine gönderilen aktivasyon mailinin onaylanması gerekmektedir 1.
- Mağaza açma: Üyelik aktivasyonundan sonra Sahibinden yetkilileri ile iletişime geçilerek mağaza açma süreçlerinin tamamlanması gerekmektedir 13.
Kurumsal üyelik için ayrıca aşağıdaki belgelerin hazırlanması gerekebilir:
- Vergi levhası ve ticaret sicil gazetesi gibi kurumsal kimlik belgeleri 5;
- Şirket yetkililerinin kimlik bilgileri, iletişim bilgileri ve imza sirküleri 5.
Kurumsal üyelik ücretleri, sektör ve ilan sayısına göre değişiklik göstermektedir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: