Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Reklamda indirim yaparken dikkat edilmesi gereken bazı unsurlar şunlardır:
- İndirimden önceki fiyat: İndirimli satış reklamlarında, indirimden önceki satış fiyatı, indirimli satışın başlangıç ve bitiş tarihleri ile indirimli olarak satışa sunulan mal veya hizmetin miktarı sınırlı ise bu miktar açık ve anlaşılır bir şekilde belirtilmelidir 135.
- Anlam karışıklığı: Hangi mal veya hizmetlerin indirimli satışa konu edileceği veya ne kadar indirim uygulanacağı hususlarında anlam karışıklığına yol açarak tüketicileri yanıltabilecek ifade veya görüntülere yer verilmemelidir 135.
- 30 günlük süre: Çabuk bozulabilen mallara ilişkin reklamlarda indirimin miktarı veya oranı hesaplanırken, indirimli fiyattan bir önceki fiyat esas alınır 135.
- Kişiselleştirilmiş fiyatlar: Tavsiye edilen satış fiyatları, indirimli satışlarda önceki fiyat olarak kullanılamaz 3.
Ayrıca, Google Ads gibi platformlarda otomatik indirim özellikleri kullanılarak ürün fiyatları indirimli olarak ayarlanabilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: