• Buradasın

    Reklamda indirim nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    A bustling Turkish bazaar scene with a merchant enthusiastically displaying fresh produce next to a sign showing crossed-out original prices and new discounted prices, while attentive customers examine the goods with curiosity.
    Reklamda indirim yaparken dikkat edilmesi gereken bazı unsurlar şunlardır:
    • İndirimden önceki fiyat: İndirimli satış reklamlarında, indirimden önceki satış fiyatı, indirimli satışın başlangıç ve bitiş tarihleri ile indirimli olarak satışa sunulan mal veya hizmetin miktarı sınırlı ise bu miktar açık ve anlaşılır bir şekilde belirtilmelidir 135.
    • Anlam karışıklığı: Hangi mal veya hizmetlerin indirimli satışa konu edileceği veya ne kadar indirim uygulanacağı hususlarında anlam karışıklığına yol açarak tüketicileri yanıltabilecek ifade veya görüntülere yer verilmemelidir 135.
    • 30 günlük süre: Çabuk bozulabilen mallara ilişkin reklamlarda indirimin miktarı veya oranı hesaplanırken, indirimli fiyattan bir önceki fiyat esas alınır 135.
    • Kişiselleştirilmiş fiyatlar: Tavsiye edilen satış fiyatları, indirimli satışlarda önceki fiyat olarak kullanılamaz 3.
    Ayrıca, Google Ads gibi platformlarda otomatik indirim özellikleri kullanılarak ürün fiyatları indirimli olarak ayarlanabilir 2.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Meta reklamlarında Trendyol indirimi nasıl yapılır?

    Meta reklamlarında Trendyol indirimi yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Trendyol'da Mağaza Sahibi Olmak: Meta reklamları ile Trendyol'da indirim yapabilmek için öncelikle Trendyol'da bir mağazaya sahip olmak gereklidir. 2. Reklam Paneli Kullanımı: Trendyol'un reklam yönetimi paneline girilerek reklam senaryosu oluşturulur. 3. Reklam Modeli Seçimi: Trendyol, farklı hedeflere ulaşmak için çeşitli reklam modelleri sunar. 4. İndirim Hedeflemesi: Reklam çıktıktan sonra, Trendyol'da sepete ekleyen veya ürünlere bakan kişilere hedeflenerek indirim kampanyaları düzenlenebilir. Daha fazla bilgi ve destek için Trendyol Akademi'deki reklam yönetimi eğitimlerine başvurulabilir.

    2 ürüne %50 indirim nasıl yapılır?

    İki ürüne %50 indirim uygulamak için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir: North Wild. Instreet. Ayrıca, e-ticaret sistemlerinde "Gelişmiş Kampanya Modülü" kullanılarak da sepette iki ürüne %50 indirim gibi kampanyalar oluşturulabilir. İndirim uygulama yöntemleri, kullanılan sisteme ve ürünün özelliklerine göre değişiklik gösterebilir.

    İndirime ek indirim nasıl yapılır?

    İndirime ek indirim yapmak için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir: Kampanya ve indirimlerin birleştirilmesi. Katlı indirim uygulamaları. İndirim uygulamaları, kullanılan platforma ve kampanyanın koşullarına göre değişiklik gösterebilir.

    Seçili ürünlerde indirim ne demek?

    Seçili ürünlerde indirim, belirli ürünlerin veya kategorilerin, markanın sunduğu ek indirimlerle daha uygun fiyatlarla satılması anlamına gelir.

    İlk alışverişe özel indirim nasıl yapılır?

    İlk alışverişe özel indirim yapmak için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir: Çiçeksepeti: APP100 indirim kodunu kullanarak, çiçek, yenilebilir çiçek ve gurme lezzetlerde 100 TL indirim sağlanabilir. DeFacto: Gift Club üyeliği tamamlandıktan sonra, online platform veya mağazalarda QR kodu okutularak ilk alışverişte %10 indirim kazanılabilir. Metro: İlk alışverişte harcanan tutara göre belirlenen indirimler, ikinci alışverişte kullanılabilir. Hepsiburada: SELAM400 kodu ile mobil uygulama üzerinden yapılan ilk 3 alışverişte toplam 400 TL indirim uygulanabilir. İndirimlerin kullanım koşulları ve detayları, ilgili platformların web sitelerinde bulunabilir.

    Sepette indirim nasıl yapılır?

    Sepette indirim yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Mağaza yönetim paneline giriş. 2. İndirim türünün seçimi. 3. Kampanya detaylarının girilmesi. 4. Ürün ekleme. 5. Kaydetme. Sepette indirim oluştururken, otomatik indirim veya indirim kodu seçenekleri de değerlendirilebilir. Sepette indirim oluşturma süreçleri, kullanılan platforma göre değişiklik gösterebilir.

    Reklamlarda dönüşüm oranı nasıl arttırılır?

    Reklamlarda dönüşüm oranını artırmak için aşağıdaki stratejiler uygulanabilir: Spesifik anahtar kelimeler kullanmak. Negatif anahtar kelimeler kullanmak. Formları kısaltmak. Güven unsurları eklemek. A/B testleri yapmak. Mobil uyumluluğu sağlamak. Özel teklifler ve promosyonlar sunmak. Hedef kitleyi doğru belirlemek.