Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Ödeme profilinin aktif olmamasının birkaç nedeni olabilir:
- Kimlik veya hesap doğrulama sorunları 5. Google hesabı veya banka hesabı doğrulanmadığında ödeme profili askıya alınabilir 5.
- Ödeme bilgilerindeki hatalar 5. Ad, son kullanma tarihi ve CVV numarasının kart bilgileriyle eşleşmemesi ödeme hatasına yol açabilir 5.
- Ülke veya bölge değişikliği 5. Yeni bir ödeme profili, ülke veya bölge değiştirildiğinde gerekebilir 5.
- Profil kapatma 25. Ödeme profili kapatıldığında, yeniden açılamaz ve Google Play veya diğer Google ürünlerinden alışveriş yapılamaz 25.
Ödeme profilinin neden aktif olmadığını belirlemek için Google Pay veya ilgili hizmetin destek ekibiyle iletişime geçilmesi önerilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: