• Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Marjinal iş fikirleri arasında öne çıkanlar şunlardır:
    1. Sosyal Medya Ajansı Kurmak: Firmalara ve bireylere sosyal medya danışmanlığı hizmeti sunmak 1.
    2. Elektrikli Araç Hizmetleri: Şarj istasyonu, teknik servis ve yedek parça satışı gibi hizmetler 1.
    3. E-Ticaret Platformu Açmak: Yeni bir e-ticaret sitesi veya sanal pazar yeri kurmak 12.
    4. 3D Baskı Ürünler Satmak: Kişiye özel ürünler üreterek yüksek kâr elde etmek 12.
    5. Yapay Zekâ Hizmetleri: Yazılım, tasarım, müzik ve reklam gibi alanlarda yapay zekâ ile çalışmak 1.
    6. Sağlık Turizmi Firması Kurmak: Türkiye'nin sağlık turizmi potansiyelinden yararlanmak 1.
    7. Freelance Çalışmak: Dijital pazarlama, grafik tasarım, içerik yazarlığı gibi alanlarda serbest çalışmak 23.
    8. Abonelik Kutuları: Periyodik olarak ürün paketleri sunan bir iş modeli 2.
    9. Akıllı ve Güvenli Ev Sistemleri: Teknoloji pazarında büyük bir paya sahip olan bu alanda hizmet vermek 2.
    10. Çevreci ve Sürdürülebilir Ürünler: Çevreye zarar vermeden üretilen ürünler satmak 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Hangisi marjinal ürünü ifade eder?

    Marjinal ürün, üretim sürecine ilave edilen bir birim değişken faktörün, toplam üretimde meydana getirdiği değişimi ifade eder. Formül: Marjinal Ürün = Toplam Ürün Miktarındaki Değişme / Emek Miktarındaki Değişme.

    Marjinal ne demek?

    Marjinal kelimesi, farklı bağlamlarda çeşitli anlamlar taşır: 1. Genel Anlamda: Toplumun genel kabul görmüş normlarından veya davranış biçimlerinden farklı olan, alışılmadık veya aykırı olanı ifade eder. 2. Ekonomi Alanında: Marjinal, bir ek birim üretim veya tüketim için gerekli olan maliyeti veya yararı belirtir. 3. Sosyolojide: Marjinal, toplumun çoğunluktan farklı düşünen veya yaşayan azınlık gruplarını tanımlar. 4. Sanat ve Edebiyatta: Ana akımdan ayrılarak farklı bir tarza veya anlatıma sahip olan sanatçı ve eserleri ifade eder.

    Marjinal ekonomi ne demek?

    Marjinal ekonomi, bir ürünün değişim değerini, kullanılabilecek son birimin faydası ile açıklayan ekonomik kuram olarak tanımlanır. Bu kavram, marjinal analiz temelinde şekillenir; yani, ekonomik sorunları çözmek için ilgili değişkenlerdeki küçük değişikliklerin etkilerinin incelenmesini içerir.