• Buradasın

    Mağazada taksitlio nasıl kullanılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Mağazada Taksitlio kullanmak için aşağıdaki adımlar izlenir:
    1. Ön limit başvurusu: Taksitlio’nun anlaşmalı olduğu mağazaya gitmeden önce, Taksitlio firmasına SMS atarak ya da Taksitlio mobil uygulamasından ön limit başvurusunda bulunulur 1. Bu sayede mağazaya gitmeden, o mağazada kullanılabilecek limitin ne kadar olduğu öğrenilir 1.
    2. Mağazada alışveriş: Onaylanan ön limitin ardından, en yakın Taksitlio’nun anlaşmalı olduğu mağazaya gidilerek satın alınmak istenen ürün alınır 1.
    3. Kasada ödeme: Kasada Kuveyt Türk Alışveriş Finansmanı ile ödeme yapılır 1.
    4. Finansman başvurusu: Finansman başvurusu, mağaza çalışanı tarafından gösterilen karekod okutularak veya Kuveyt Türk Mobil üzerinden sözleşmeler onaylanarak tamamlanır 1.
    Eğer Kuveyt Türk müşterisi değilseniz, Kuveyt Türk Mobil üzerinden görüntülü görüşmeyle müşteri olduktan sonra Taksitlio’nun anlaşmalı olduğu mağazadan Taksitlio Alışveriş Finansmanı başvurusunda bulunabilirsiniz 1.
    Taksitlio, Türkiye İş Bankası ile iş birliği yaparak, mağaza içinde 5 dakikada anında kredi hizmeti de sunmaktadır 35. Bu hizmet sayesinde, 150 bin TL’ye kadar olan kredi limitleri, avantajlı faiz oranları ve 36 aya varan vade seçenekleriyle kullanılabilir 35.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Taksitli sanal POS nasıl yapılır?

    Taksitli sanal POS kullanmak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir: 1. E-ticaret sitesi sahibi olmak. 2. Banka ile anlaşma yapmak. 3. Taksitli ödeme için POS tanımlaması. Taksitli sanal POS ile ilgili daha fazla bilgi almak ve başvuru yapmak için aşağıdaki siteler kullanılabilir: kuveytturk.com.tr. shopinext.com. sipay.com.tr.

    Ürün sayfasında taksitlendirme nasıl yapılır?

    Ürün sayfasında taksitlendirme yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Sanal POS entegrasyonu: Müşterilerin kredi kartına taksitlendirme yapabilmeleri için sanal POS altyapısı gereklidir. 2. Taksitli alışveriş özelliği: Ödeme sisteminin, müşterilere taksitli alışveriş imkanı sunması gerekir. 3. Çok sayıda banka ile anlaşma: Taksit seçeneklerinin her müşteri için erişilebilir olması için birden fazla banka ile anlaşmalı bir ödeme sistemi tercih edilmelidir. 4. Ürün bazında taksitlendirme: T-Soft gibi e-ticaret platformlarında, ürün bazında taksit seçenekleri tanımlanabilir ve farklı bankalar için özel taksit planları oluşturulabilir. Ürün sayfasında taksitlendirme seçeneklerini göstermek için, ödeme sayfasında kredi kartı bilgilerinin girilmesinin ardından bankanın sunduğu taksit seçenekleri listelenir ve müşteri istediği taksit sayısını seçebilir.

    Taksitle alışveriş yapmak mantıklı mı?

    Taksitle alışveriş yapmak, duruma göre mantıklı veya mantıksız olabilir. Mantıklı olmasının bazı nedenleri: Bütçe kontrolü. Nakit akışı yönetimi. Planlı alışveriş. Mantıksız olmasının bazı nedenleri: Gelecek aylara yük bindirme. Faiz. Minimum ödeme tuzağı.

    Sonradan taksitlendirme nasıl yapılır?

    Sonradan taksitlendirme işlemi, bankalar tarafından sunulan kanallar aracılığıyla gerçekleştirilir. Bu kanallar şunlardır: İnternet bankacılığı; Mobil uygulama; Fiziki şube; Müşteri hizmetleri. Sonradan taksitlendirme işlemi için bazı şartlar gereklidir: Taksitlendirme işlemi, belirtilen tarih aralığında yapılmalıdır. Gecikmiş borç bulunmamalıdır. Seçilecek taksit adedi, banka tarafından sunulan seçeneği geçmemelidir. Alışveriş miktarı, ilgili şartı karşılamalıdır. Sonradan taksitlendirme işlemi için faiz oranı uygulanır ve bu oran, bankadan bankaya ve taksit sayısına göre değişiklik gösterebilir. Bazı bankaların sonradan taksitlendirme hizmetleri ve başvuru kanalları: Ziraat Bankası: Bankkart Mobil, Ziraat Mobil, internet şube ve 0850 258 00 00 numaralı müşteri hizmetleri hattı üzerinden. Halkbank: Halkbank İnternet Şubesi, Halkbank Mobil ve 0850 222 0 400 Dialog üzerinden. Yapı Kredi: World Mobil, Yapı Kredi Mobil ve Yapı Kredi İnternet Şubesi ya da SMS aracılığıyla. Garanti Bankası: Garanti BBVA Mobil, BonusFlaş, Garanti BBVA İnternet Bankacılığı, 444 0 333 Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi veya Garanti BBVA Şubeleri üzerinden.