Buradasın
Kuveyt Türk müşteri numaramı unuttum ne yapmalıyım?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kuveyt Türk müşteri numaranızı unuttuysanız, aşağıdaki adımları izleyerek yeni bir şifre oluşturabilirsiniz:
- İnternet Bankacılığı veya Mobil Uygulama: Kuveyt Türk'ün resmi internet sitesine gidip "Şifremi Unuttum" seçeneğine tıklayın veya mobil uygulamada giriş ekranında "Şifremi Unuttum" seçeneğine dokunun 12.
- Müşteri Hizmetleri: 444 0 123 numaralı Kuveyt Türk Müşteri İletişim Merkezi'ni arayarak yeni şifre talebinde bulunabilirsiniz 12.
- Kimlik bilgilerinizi ve güvenlik sorularını yanıtlayarak kimliğinizi doğrulayın 1.
- Şube: En yakın Kuveyt Türk şubesine giderek durumu izah edin ve kimliğinizi doğrulayarak yeni bir şifre talep edin 1.
- Yanınızda TC kimlik kartınızı veya pasaportunuzu götürmeniz gerekecek 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: