• Buradasın

    Kurumsal internet bankacılığı şifresi nasıl alınır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Kurumsal internet bankacılığı şifresi almak için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
    • Şube ziyareti: QNB, Yapı Kredi ve Akbank gibi bankalarda şifre, şubelerdeki müşteri temsilcilerinden alınabilir 124.
    • Telefon bankacılığı: Yapı Kredi ve Akbank'ta, müşteri iletişim merkezi aranarak şifre talebinde bulunulabilir 24.
    • SMS: Yapı Kredi'de, kredi kartının son 4 rakamı ile "ŞİFRE" yazıp 4440'a SMS göndererek yeni şifre talep edilebilir 2.
    • İnternet sitesi: Bazı bankalar, "Şifre Merkezi" veya "Parola Al" gibi bölümler üzerinden şifre oluşturma imkanı sunmaktadır 23.
    • Mobil uygulama: Garanti BBVA'da, mobil uygulama üzerinden "Parola Al/Parolamı Unuttum" adımına tıklanarak yeni parola oluşturulabilir 3.
    Kurumsal internet bankacılığı şifresi almak için bankanın belirlediği diğer yöntemler de kullanılabilir.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Yapı Kredi Kurumsal İnternet Bankacılığı Nasıl Açılır?

    Yapı Kredi Kurumsal İnternet Bankacılığı'nı açmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Şifre Alma: Şahıs işletmesi sahipleri, Kurumsal İnternet Şubesi giriş ekranında yer alan “Şifre Al” veya "Şifremi Unuttum" adımlarından şifre oluşturabilirler. 2. Mobil Uygulama ile Giriş: - Yapı Kredi Mobil uygulaması açılır ve Kurumsal menüden şifre girilir. - "QR Kod ile İnternet Şubesine Giriş" butonuna basılır. - Açılan kameraya, internet şubesi giriş ekranında görülen QR kodu okutulur. 3. Kullanıcı Modeli Başvuru: İnternet/mobil şube kullanıcıları, yetki, limit ve hesap tanımlarını başvuru formunda belirterek şubeler aracılığıyla bu hizmeti alabilirler. 4. Sistem Yöneticili Model Başvuru: Tüm kullanıcı tanımlamalarının, firma adına bir veya iki sistem yöneticisi tarafından dijital kanallar üzerinden yapıldığı bir modeldir. Daha fazla bilgi için Yapı Kredi'nin resmi web sitesi yapikredi.com.tr ziyaret edilebilir.

    İnternet bankacılığı nasıl açılır?

    İnternet bankacılığı açmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Bankanın resmi web sitesine giriş yapın. 2. Güvenlik doğrulamalarını tamamlayın. 3. Şifre belirleyin. 4. İnternet bankacılığına giriş yapın. İlk giriş için kullanıcı adı ve şifre oluşturma: Kullanıcı adı genellikle banka müşteri numarası veya T.C. kimlik numarasıdır. Şifre oluşturmak için bankanın web sitesindeki "Şifre Oluştur" seçeneğini kullanın. Hesap ve kimlik bilgilerinizi girin. Cep telefonunuza gelen doğrulama kodunu ilgili kutucuğa yazın. Güçlü ve güvenli bir şifre oluşturun. Başvuru yöntemleri: Mobil bankacılık uygulaması; Telefon bankacılığı; Banka şubesi; Bankanın resmi web sitesi.

    QNB Mobil'den internet bankacılığı şifresi nasıl alınır?

    QNB Mobil'den internet bankacılığı şifresi (Dijital Şifre) almak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. QNB Mobil uygulaması indirilir. 2. Açılış ekranında sol altta bulunan “Dijital Şifre Al” butonuna tıklanır. 3. Banka veya kredi kartı bilgileri girilir. 4. Banka veya kredi kartı yoksa, “Kredi Kartım / Banka Kartım Yok” ifadesine tıklanarak görüntülü görüşme ile Dijital Şifre alınabilir. Yalnızca Yeni T.C. Kimlik Kartı sahibi müşteriler görüntülü görüşme ile Dijital Şifre alabilir. Ayrıca, QNB Mobil'den şifre almak için şu yöntemler de kullanılabilir: ATM'ler; çağrı merkezi (0 850 222 0 900); şubeler. Şifre alırken, güvenliğin sağlanması için sadece kişinin bildiği bilgilerin kullanılması ve SMS ile gelen şifrenin kimseyle paylaşılmaması gerekir.

    Halkbank kurumsal internet bankacılığı nasıl giriş yapılır?

    Halkbank kurumsal internet bankacılığına giriş yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Firma müşteri numarası ve dijital parola ile giriş yapılabilir. 2. Halkbank şubelerinden başvuru yaparak veya halkbank.com.tr'deki "İnternet Şubesi Dijital Parola Al" bölümünden kredi kartı veya banka kartı bilgileri kullanılarak dijital parola oluşturulabilir. Halkbank internet sayfalarında veya internet şubesinde karşılaşılan teknik sorunlar için internet servis sağlayıcısının aranması veya 0 850 222 0 401 numaralı Halkbank Kurumsal Dialog hattının aranması önerilir. Not: İnternet bankacılığı kullanımı için Halkbank'ın resmi web sitesinin (halkbank.com.tr) kullanılması ve güvenli iletişime dikkat edilmesi önemlidir.

    Ziraat Bankası kurumsal internet bankacılığı nasıl açılır?

    Ziraat Bankası kurumsal internet bankacılığı açmak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir: 1. Şube Başvurusu: Hesabınızın bulunduğu Ziraat Bankası şubesine kimliğinizle birlikte giderek başvuru yapabilirsiniz. 2. Başvuru Formu: Şube görevlisinin vereceği İnternet Şubesi Başvuru Formu'nu doldurup, Elektronik Bankacılık Sözleşmesi'ni imzalamanız gerekmektedir. İnternet bankacılığından faydalanabilmek için müşteri numarası, şifre ve SMS doğrulama şifresi gereklidir. Daha fazla bilgi ve destek için Ziraat Bankası'nın müşteri iletişim merkezi olan 0850 220 5000 numarası aranabilir.

    Akbank kurumsal internet bankacılığı nasıl açılır?

    Akbank kurumsal internet bankacılığını açmak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir: 1. Akbank şubesine gitmek: Herhangi bir Akbank şubesine gelerek firma adına vadesiz ticari mevduat hesabı açtırmak ve internet bankacılığı giriş şifresi ile kullanıcı kodu numarası almak gereklidir. 2. Giriş yapmak: Müşteri numarası, kullanıcı kodu ve Akbank şifresi ile Akbank İnternet'e giriş yapılabilir. 3. Cep şifresi: Giriş sonrası, cep telefonuna gönderilen cep şifresi alınarak işleme devam edilebilir. Akbank internet bankacılığını kullanabilmek için İnternet Explorer 8.0 ve üstü, Chrome veya Firefox tarayıcılarının kullanılması önerilir.

    Halk Bankası internet bankacılığı şifresi nasıl alınır?

    Halk Bankası internet bankacılığı şifresi almak için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir: Halkbank şubeleri: Kimlik belgesi ile en yakın Halkbank şubesine gidilerek şifre talep edilebilir. Halkbank web sitesi: Halkbank'ın resmi web sitesine giriş yaparak İnternet Bankacılığı bölümüne erişilir. Halkbank mobil uygulaması: Halkbank'ın mobil uygulaması indirilerek ilgili bölümden kayıtlı cep telefonu numarası ve müşteri numarası gibi bilgilerle şifre alınabilir. Telefon bankacılığı: 0850 222 0 400 numaralı Halkbank Dialog aranarak sesli yönlendirme hizmeti üzerinden veya müşteri temsilcisine bağlanarak şifre talebinde bulunulabilir. ATM'ler: Halkbank ATM'lerinde "İnternet Bankacılığı İşlemleri" seçeneği üzerinden şifre alınabilir.