• Buradasın

    ING mobil bankacılık şifremi unuttum ne yapmalıyım?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    ING Mobil bankacılık şifrenizi unuttuysanız, aşağıdaki adımları izleyerek yeni bir şifre alabilirsiniz:
    1. ING Mobil uygulamasını açın ve "Şifremi Unuttum" seçeneğine tıklayın 3.
    2. Sistem sizden kimlik bilgilerinizi doğrulamanızı isteyecektir, burada kayıtlı telefon numaranız veya e-posta adresiniz gibi bilgileri girmeniz gerekebilir 3.
    3. Güvenlik sorularını yanıtlayın, daha önceden güvenlik soruları belirlediyseniz 3.
    4. Şifre yenileme işlemi için yönlendirileceksiniz, güçlü bir şifre seçtiğinizden emin olun 3.
    5. Yeni şifreyi onaylayın ve işlemi tamamlayın 3.
    Eğer bu adımlar işe yaramazsa veya hesabınıza erişimde sorun yaşıyorsanız, ING Bank müşteri hizmetleri ile iletişime geçmeniz önerilir 3.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Mobil bankacılıkta şifre neden yanlış der?

    Mobil bankacılıkta şifrenin yanlış denmesinin birkaç nedeni olabilir: Şifre hatası: Şifre, kart şifresinden farklı olarak genellikle 6 hanelidir ve büyük-küçük harf ile semboller içerebilir. Sık yanlış giriş: Şifreyi üst üste üç kez yanlış girmek, güvenlik nedeniyle hesabın geçici olarak kilitlenmesine yol açabilir. Şifre unutma: Şifre unutulduğunda, mobil uygulama veya internet bankacılığı üzerinden "Şifremi Unuttum" seçeneği ile şifre sıfırlama işlemi yapılabilir. Bu sorunlar devam ederse, müşteri hizmetleri, telefon bankacılığı veya banka şubeleri ile iletişime geçilmesi önerilir.